اخبار روز سینما

شایعه عروسی رابعه اسکویی چیست ؟ [+عکس]

پس از انتشار عکسی در فضای مجازی و فضای رسانه از رابعه اسکویی ، شایعه عروسی رابعه اسکویی در شبکه های اجتماعی پخش شد که حواشی زیاد داشت.

در عکسی جدید از رابعه اسکویی که در فضای رسانه منتشر شده، شایعات عروسی کردن رابعه اسکویی را می‌بینیم که با اخباری تحت عنوان عروس شدن رابعه اسکویی به این شایعه دامن زده شده است.

شبعه رابعه اسکویی در لباس عروسی یکی از آنهایی که در فضای مجازی ریشه دواند بر اساس یک عکس قدیمی که مربوط به یک فیلم از رابعه اسکویی می‌باشد، آغاز شد.

شایعه عروسی رابعه اسکویی

آخریناً عکسی و دیدنی از رابعه اسکویی بازیگر ایرانی سال‌ها پیش به شبکه ماهواره‌های جم پیوست به ایران بازگشت در عروسی منتشر شد که برخی از رسانه‌ها منتشر کردند، شایعه شایعه عروسی را پخش می‌کنند.

مسلماً این، قدیمی است و مربوط به نامشخص می‌باشد که بسیار از ایران برود این فیلم را بازی کرده است.

شبعه رابعه اسکویی در لباس عروسی

در ادامه می‌توانید عکس عروس شدن رابعه اسکویی را:

شایعات عروسی کردن رابعه اسکویی

رابعه اسکویی متولد ۱ مهر ۱۳۴۵ هنرپیشه سینما و تلویزیون ایرانی است. او دوره بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان گذرانده است. او مدتی در شبکه جم تیوی فعالیت داشت. نام همسر او علی مزنب زاده است.

در ۱۳۹۴ و به دنبال آن بود که چکامه، صدف طاهریان و مانی کسراییان به ماهواره‌های جم تی وی، خبر مهاجرت رابعه اسکویی از ایران برای پیوستن به این شبکه ماهواره‌ای برای بازی یک فیلم فیلم ویدئویی منتشر شد. اسکوی نوروز در گفتگویی با ویژه‌برنامه نوروزی جم تی‌وی انگیزه‌هایش برای مهاجرت سخن گفت.

رابعه اسکویی از دو سال حضور در خارج و فعالیت در شبکه تی‌وی از پشیمانی کرد و در ۴ ۱۳۹۶ به ایران بازگشت و از بازگشتش احساس خوشحالی خوشحالی کرد. وی مورد هدف بازیگران قرار گرفت و در اولین هدف مهاجرت به کشور مورد توجه قرار نگرفتن در داخل کشور و تصمیم گیری شخصی خودش و همچنین هدف از بازگشت به ایران را و علاقه مند به وطن وطن عنوان کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا