اخبار روز سینما

شایعه عجیب کاشت سبیل مازیار لرستانی [+جزییات]

شایعه عجیب کاشت سبیل مازیار لرستانی بسیار خبر ساز شد. در ادامه شما را دعوت می کنیم تا از جزییات اخبار شایع شدن ریش و سبیل کاشتن مازیار لرستانی باخبر شوید.

کاشت سبیل و ریش مازیار لرستانی واقعیت دارد؟ به تازگی شایعاتی در این خصوص پراکده شده است که مازیار لرستانی ریش کاشته است. برای این که بدانید این خبر واقعیت دارد یا شایعه است با ما همراه باشید.

شایعه کاشت سیبیل مازیار لرستانی

آیا شهره لرستانی ریش و سبیل کاشته

به گزارش صبح، شهر لرستانی تقریباً 5 ماه است که عمل جنسیت را انجام داده است ورسما کرده است در طی این مدت حاشیه و جنجال‌هایی برای وی به پایان می‌رسد.

مهم‌ترین حاشیه‌ها برای مازیار لرستانی در رسانه‌های داخلی پراکنده شده است. تازه‌ترین شایعه‌های که پیرامون وی پخش می‌شود همین موضوع ریش و سبیل اوست. همه که رسانه‌های داخلی مطرح کرده‌اند که این خبر واقعیت ندارد و کاملاً کذب است.

به گفته کاربران تمام عکس‌هایی که از مازیار لرستانی فتوشاپ بوده و واقعی است.

جزییات ریش و سبیل درآوردن مازیار لرستانی

به عکسهای جدید از چهره مازیار لرستانی در فضای پخش شده که شهره هنوز به این خبرهای هیچ واکنشی نشان نداده است. اما چندی پیش شایعه شده بود که مازیار لرستانی ازدواج کرده که او در این باره: گفت

تابکارانی وجود که در فای مجازی از اسم من استفاده کردند و به دروغ ازدواج من و رابطه‌های مسخره خبر می‌سازند. بدون شک همه اینها دشمنان ایران و من همه این خبرها را تکذیب می‌کنم.

مازیار لرستانی روز روز 31 خرداد 1345 در تهران متعولد و فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبایی. این بازیگر خود را با تئاتر شروع کرد و با فیلم نیاز مشهور شد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا