اخبار روز سینما

شایعه ساخت نسخه آمریکایی سریال Squid Game

به تازگی، خبری جدید از ساخت نسخه آمریکایی سریال Squid Game منتشر شد که بازخوردهای زیاد و متنوعی را برای طرفداران این سریال داشت.

به تازگی، شایعه‌ای سمت یکی از مدیران نتفلکس، تحت عنوان ساخت ریمیک بازی ماهی مرکب در فضای مجازی منتشر شد که برخی معتقد هستند این خبر ساخت ریمیک بازی آمریکایی ماهی مرکب شایعه می‌باشد و هنوز اشتباه نشده است.

ساخت هالیوودی سریال ماهی مرکب یکی از بلند مدت شبکه‌های سرویس استریمی نتفلیکس تا امروز، هیچ رسمی رسمی درباره آن نیست.

شایعه ساخت نسخه آمریکایی سریال Squid Game

طبق یک جدید ، نتفلیکس به دنبال ساخت یک بازسازی از درام کره جنوبی خود یعنی Squid Game است. فصل دوم علمی تحسین برانگیز در حال حاضر در دست ساخت است و به نظر می‌رسد استریم امیدوار است نسخه انگلیسی زبان از محبوبیت فرنچایز استفاده کند.

با این حال چیزی که این خبر را کمی می‌کند، این است که می‌شود نتفلیکس از دیوید فینچر برای و کارگردانی یک آمریکایی آمریکایی در بازی Squid Game می‌کند.

مشخص نیست که آیا فیلمهایی مانند Fight Club، Se7en و The Girl With The Dragon Tattoo علاقه مند است یا، اما او قبلاً با نتفلیکس، یک پروژه کوتاه مدت به اسم اسم اسم اسم اسم اسمش را کرده است. به نظر می‌رسد که نتفلیکس می‌خواهد که او را هدایت کند، به دست بیگ.

ساخت هالیوودی سریال ماهی مرکب

ساخت ریمیک بازی آمریکایی ماهی مرکب

بازی مرکب یک مجموعه تلویزیونی درام بقای کره جنوبی که توسط هوانگ دونگ برای نتفلیکس ساخته شده است. بازیگران آن لی جونگ جائه، پارک هه سو وی ها جون، هویون جون، او سو، هیو تائه، آنوپام آنوپام تریپاتی و کیم جوریونگ هستند.

Squid Game شامل یک فصل با 9 قسمت در مدت زمان 32 تا 63 دقیقه است. هر 9 قسمت توسط هوانگ نوشته و کارگردانی شده است. مجموعه کامل در 17 سپتامبر 2021 در تمام بازارهای جهانی نتفلیکس منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا