اخبار روز سینما

شایعه حضور جنجالی سحر قریشی در جشنواره 1401 [+عکس]

به تازگی خبری در مورد جنجال شادی مختاری بدل سحر قریشی در جشنواره فجر در رسانه های فارسی پخش می شود که حواشی زیادی را همراه داشته است.

شادی مختاری جمله بازیگران نوظهور و سینمای جدید تلویزیون است، شادی مختاری متولد ۱۹ سال ۱۳۷۳ در تهران است. آخرینا شباهت خیلی نزدیک او به سحر قریشی در فضای مجازی جنجال بسیار به پا کرده است

شادی مختاری بدل سحر قریشی در جشنواره فجر

تصویری از بدل سحر قریشی در جشنواره فجر

شادی مختاری یک برادر کوچکتر از خودش دارد. شادی مختاری مدرک کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی را از دانشگاه‌های دولتی ایران دریافت کنید. وی بازیگری را از کلاس‌های آزاد بازیگری شروع کرد. شادی مختاری به جز بازیگری، نقاشی و عکاسی را هم به صورت حرفه ای دنبال می‌کند. از این خانم بازیگر به دلیل شباهت بسیار زیاد است که به عنوان بدل سحر قریشی در ایران نام میبرند!

لطفا توجه داشته باشید:

تصویری از بدل کار سحر قریشی در جشنواره فجر

همینطور که حضور بدل خانم سحر قریشی پر رنگ بوده… در ادامه عکس‌هایی حضور بدل دوست دختر امیر تتلو جشنواره فجر فجر 1401 را ببینید:

شایعه حضور جنجالی سحر قریشی در جشنواره 1401 [+عکس]

شادی مختارب التحصیل لیسانس رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی می‌باشد که کلاس‌های بازیگری شروع کرد و حالا سینما و تلویزیون می‌درخشد.

جنجال شادی مختاری بدل کار سحر قریشی در جشنواره فجر
جنجال شادی مختاری بدل کار سحر قریشی در جشنواره فجر

اخبار بیشتر:

بازنشر کتابی عنوان بدل سحر قریشی در ایران از اجتماعی تنها به معنای منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود پی ام آپلود.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا