اخبار روز سینما

شایعه جراحی زیبایی طناز طباطبایی [+عکس]

اخیراً اخباری در مورد شایعه جراحی زیبایی طناز طباطبایی در برخی رسانه های ملی منتشر شده است که به شایعه این خبر می پردازد و حواشی زیادی نیز داشته است.

چندی پیش برخی رسانه های ملی این خبر را منتشر کردند شایعه اجرای طناز طباطبایی طوری بحث می کردند که انگار طنز طباطبایی و عمل زیبایش را در یک عکس قدیمی فتوشاپی و سپس با تصویر نشان می دهند. شایعه طناز طباطبایی و اقدام او. ما خواهیم بود

شایعه جراحی زیبایی طناز طباطبایی

شایعه عمل زیبایی طناز طباطبایی, شایعه عمل طناز طباطبایی

این تصویر جدیدی که از او منتشر شده، تصویری قدیمی مربوط به سریال یاغی است که به تازگی بازی کرده است. برخی از کاربران برای پرداختن به شایعه طناز طباطبایی و زیبایی او، تصویر خود را فتوشاپ کردند.

بیشتر بخوانید:

گریه طناز طباطبایی بر سر مزار کیومرث پوراحمد

طناز طباطبایی متولد 30 اردیبهشت 1362 بازیگر ایرانی است. او برای بازی در فیلم شنای پروانه (1397) سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. وی علاوه بر این برای فیلم «بیراویا» (1400) برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد.

تمرین طنز و زیبایی طباطبایی

در زیر تصویر شایعه طناز طباطبایی و اقدام او را مشاهده می کنید:

شایعه جراحی زیبایی طناز طباطبایی
شایعه عمل زیبایی طناز طباطبایی, شایعه عمل طناز طباطبایی

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر پی ام آپلود رسانه نیست.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا