اخبار روز سینما

شایعه: تصویر دیده نشده از خیانت سحر قریشی به تتلو [+عکس اون پسره!]

به تازگی تصویر دیده نشده از پسری که سحر قریشی با او به امیر تتلو خیانت کرد در فضای مجازی بازتاب داشت. در ادامه تصویر دیده نشده از خیانت سحر قریشی به تتلو را ببینید.

به نقل از رکنا ؛ تصویری جدید از سحر قریشی و رقیب جدید تتلو منتشر شده که حواشی زیادی را برای این دو سلبریتی در فضای مجازی به همراه داشته است. آیا پشت پرده خیانت سحر قریشی به امیر تتلو که به ورد‌ها حقیقت دارد یا زبان خبرها فقط تیترهای جعلی است که خبرگزاری‌ها آن دامن می‌زنند.

ببینید : تصویری از بازگشت سحر قریشی به ویلای امیر تتلو

شایعه آشتی کردن تتلو و سحر قریشی حقیقت دارد ؟ [+ویدیو]

حواشی جدایی تتلو و سحر قریشی

آیا خیانت سحر قریشی به امیر حسین مقصودلو با انتشار عکس یک پسر برملا شده است یا شایعه‌ای بیش نیست؟ حقیقتی ماجرای این خیانت فی ما بین تتلو و سحر قریشی را از خبرگزاری ها باید پرسید.

برای اطلاعات بیشتر:

عکس سحر قریشی و رقیب عشقی تتلو

سحر قریشی، که مدتی رابطه خود را با تتلو قطع کرده است در حال حاضر در دبی زندی زندی است. تصویری وایرال از وی در کنار یک مرد را می‌دهد، شایعه شده وی به خاطر این مرد پولدار از تتلو جدا شده است.

اما این عکس برای زمانی می‌بود که سحر قریشی ایران بوده و زمانی است که هنوز امیر تتلو وارد رابطه نشده بود و و و و و و بود و و و و بود و بود و بود و بود و بود. تصویری جدید از سحر قریشی و رقیب جدید تتلو یک شایعه می‌باشد.

حواشی جدایی تتلو و سحر قریشی
تصویری جدید از سحر قریشی و رقیب جدید تتلو

عکس سحر قریشی و رقیب عشقی تتلو

سحر قریشی متولد 6 دی ماه 1366 در تهران است. او پس از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کاردردانی سید مهدی اولین برقععی . سحر قریشی ماه قبل به ترکیه رفته و خبر خود را تتلو را کرد اما این رابطه هم به نتیجه می رسد هم اکنون در دبی به تنهایی زندگی زندگی.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا