اخبار روز سینما

شایعاتی درباره سریال سقوط سجاد پهلوان زاده + [جزئیات سریال]

سریال سقوط سجاد پهلوان زاده جدیدترین شبکه تولید خانگی است که از فیلیمو پخش می شود. بازیگرانی چون حمید فرخ‌نژاد، الناز ملک و سجاد بابایی در آن حضور دارند.

سریال سقوط سجاد پهلوان زاده

کارگردان سریال سقوط

سجاد پهلوان زاده تدوین سینما و تلویزیون ایران است که از حالا باید نام او را به عنوان کارگردان ههم ث. از مهم‌ترین سجاد پهلوان‌زاده می‌توانم در فیلم‌های لاتاری، در غبار و ماجرای نیمروز اشاره کرد. او علاوه بر همراهی با مهدویان در تولید سریال زخم کاری، در فیلم هم به عنوان تدوینگر حضور داشت.

ادعاهای مطرح شده، آن‌ها منتظر نظر شورای عالی مجوز هستند و این جلسه چهارشنبه هفته گذشته بعد از بررسی کارشناسی ممیزهای صدا و سیما مشخص شده بود، اما به یک نتیجه نهایی جمع بندی جهت صدور مجوز رسید.

سریال کارگردان کارگردانی سجاد پهلوان زاده جدیدترین نمایش خانگی است که از فیلیمو پخش می شود. این سریال ژانر جاسوسی می‌باشد و روایتی از داعش و حضور این گروه در منطقه را به تصویر کشیده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ها و سریال های فیلیمو

بهترین فیلم ها و سریال های نماوا

کارگردان سریال سقوط

پهلوان زاده در سال ۱۳۹۴ برای فیلم ساخت در کارگردانی محمدحسین مهدویان انتخاب سی‌وچهارمین دوره جشنواره فیلم فجر برای سیمرغ بلورین بهترین نامزد برای کسب سیمرغ سیمرغ بازماند.

سریال سقوط اولین کارگردانی سجاد پهلوان زاده است. پهلوان‌زاده از و همکاران نزدیک محمدحسین مهدویان است که همکاری آن‌ها در پروژه‌های ایجاد این بار در مقام مدیر حاضر و محمدحسین در مقام مشاور او را همراهی همراهی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ایرانی پخش خانگی

محمدرضا منصوری آثار سینمای دفاع مقدس که از آخرین سینمایی‌اش است یعنی دسته دختران یک می‌گذرد با ساختن این سریال در نمایش خانگی را پشت سر سر.

سریال سقوط سجاد پهلوان زاده
سریال سقوط سجاد پهلوان زاده

سقوط یک داستان عاشقانه را بر بستر یک رخداد سیاسی و جاسوسی روایت می‌کند. سقوط را باید داستان شجاعت زنان ایران دانست. زنانی که هر شرایطی تلاش می‌کنند حق را از ظلم و در خود ماجرای دختری از ایران در چنگال دشمن می‌کنند.

در خلاصه داستان سریال آمده است:

پیوند عاشقانه و ژاکان در گذر از روزهای آغازین زندگی مشترک، جانی دوباره. آن‌ها برای آبیاری درخت عشق‌شان راهی ماه عسل می‌شوند… سفری که پایان‌اش تارسکی. این روایت بهره‌گیری از بازیگران از اقوام گوناگون و استفاده از ظرفیت حضور جوان به یک اکشن جاسوسی جذاب تبدیل است.

درباره سریال سقوط:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا