اخبار روز سینما

ناراحتی شاهرخ خان از شکستن دل هوادارانش/ شاهرخ خان در مورد رابطه اش با پریانکا چوپرا می گوید!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، شاهرخ خان و پریانکا چوپرا دو ستاره مشهور دنیای بالیوود رابطه بسیار خوب و صمیمانه ای داشتند و همه از آن مطلع بودند. آنها یک پیوند مشترک داشتند که باعث پشیمانی بسیاری شد. اگرچه پریانکا چوپرا اعتراف کرد که همیشه از شاهرخ خان می ترسید، شاهرخ خان همیشه گفته است که پریانکا به قلب او بسیار نزدیک است. البته این رابطه دوستانه به این خوبی ادامه پیدا نکرد و گوری خان همسر شاهرخ خان و البته شایعات و گمانه زنی ها در رسانه ها باعث سرد شدن این دوستی شد.

شاهرخ خان و پریانکا چوپرا

واکنش شاهرخ خان به رابطه خارج از ازدواج با پریانکا چوپرا

در سال 2011 بود که شایعاتی در مورد ارتباط عاطفی این دو بازیگر بالیوودی منتشر شد. شاهرخ خان همچنین از رابطه خود با پریانکا چوپرا صحبت کرد و طرفدارانش از این رابطه خارج از ازدواج ناراحت شدند.

طبق گزارش های منتشر شده، این دو در جریان فیلمبرداری سریال دان با هم صمیمی شدند. در آن زمان، آن‌ها اغلب در مهمانی‌های آخر شب و رویدادهای مختلف با هم دیده می‌شدند و اخیراً ویدیویی منتشر شد که در آن شاهرخ خان درباره رابطه عاطفی خود با پریانکا صحبت کرد و قلب طرفدارانش را شکست. زیرا او را مردی متعهد و وفادار به همسرش می دانستند.

شاهرخ خان و پریانکا چوپرا

در این ویدئو، شاهرخ خان که در کنار کاترینا کیف نشسته است، به این سوال پاسخ داد و گفت که آن را ناراحت می کند. چون زنی که سابقه همکاری با او داشته است مورد بازخواست قرار گرفته است و بقیه مثل او به او احترام نمی گذارند. شاهرخ خان در این باره گفت:

غم انگیزترین چیز برای من این است که زنی که با من کار کرده است مورد بازخواست قرار گرفته است و احترامی که من برای او یا هیچ زن دیگری قائل هستم، قائل نشده است. به نظر من این کمی بی احترامی است.

شاهرخ خان: پریانکا همیشه به قلب من نزدیک است

او سپس از هوادارانش عذرخواهی کرد و اعلام کرد که دلیل عذرخواهی‌اش کاری نیست که در گذشته انجام داده است. اما به این دلیل است که پریانکا دوست اوست. او در عین حال خاطرنشان کرد که پریانکا همیشه به قلب او نزدیک است:

از این بابت خیلی متاسفم. من نه تنها از کاری که انجام داده ام پشیمان هستم. به این دلیل است که او دوست من است. پریانکا یکی از بهترین دوستانی است که تا به حال داشته ام و همیشه به قلب من نزدیک است و خواهد بود.

او اولین باری که پریانکا را در یک مسابقه زیبایی دید را به یاد می آورد. شاهرخ خان در همان مصاحبه از دستاوردهای پریانکا تمجید کرد:

در آن زمان پریانکا کودکی بود که همراه من سفر خود را برای تبدیل شدن به دوشیزه هند یا دوشیزه جهان آغاز کرد. ما به عنوان دو دوست اوقات خوبی را با هم داریم و این مایه تاسف است. خیلی متاسفم که دوستی اینجوری کثیف میشه.

پریانکا چوپرا

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

Recent search terms:

  • https://rimino ir/blog/شاهرخ-خان-و-ابراز-تاسف-از-شکستن-دل-هوادا/
  • https://baztabonline com/blog/شاهرخ-خان-و-ابراز-تاسف-از-شکستن-دل-هوادا/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا