اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

سپاهان در حسرت جام؛ طلسم 9 ساله قهرمانی شکسته می‌شود؟

سپاهان اصفهان که زمانی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در فوتبال ایران بود، 9 سال است که طعم شیرین قهرمانی را نچشیده است. شاگردان مورایس که در لیگ برتر شانس قهرمانی را از دست داده‌اند، امیدوارند با فتح جام حذفی به این طلسم طولانی پایان دهند.

تیم سپاهان اصفهان از بهار سال 1384 تا به حال عنوان قهرمانی را در مسابقات مختلف فوتبال کشور به دست نیاورده است.

به گزارش طرفداری، سپاهان در فصل جاری لیگ برتر شانس قهرمانی را از دست داده اما احتمال دارد که بتواند گزینه کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جام حذفی باشد.

سپاهان در روزهایی که پرسپولیس و استقلال از مسابقات جام حذفی بیرون رفته اند، تیمهای مدعی اندکی مثل تراکتور را شانس کسب عنوان قهرمانی و رقیب خود در این عرصه می بیند.

سپاهانی ها در بهار سال 1394 با کسب عنوان قهرمانی در لیگ چهاردهم حرفه ای، آخرین قهرمانی خود را جشن گرفتند. آن ها در سالهای 1382، 1383، 1385، 1386، 1389، 1390، 1391، 1392 و 1394 در لیگ برتر یا جام حذفی عنوان قهرمانی را به دست آورده اند و در این دوران هیچ گاه از سه سال بیشتر در حسرت قهرمانی نبوده اند. اما حالا دوری آن ها از عنوان قهرمانی در مسابقات مختلف داخلی فوتبال ایران به 9 سال رسیده است و اگر در جام حذفی هم قهرمان نشوند، دوری آن ها از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات داخلی به 10 سال خواهد رسید. سپاهان سه بازی تا رسیدن به عنوان قهرمانی در این عرصه فاصله دارد.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا