اخبار ورزشی

سپاهان ایران 32 _ نماینده عمان 24 / تلخ شدن کام طلایی ها

 

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، تیم های هندبال سپاهان از ایران و نماینده عمان از ساعت 18 بعدازظهر امروز دوشنبه 24 خردادماه آغاز می شود. داخل آخرین بازی روز چهارم 25 دوره رقابت های جام باشگاه های آسیا هندبال مردان (2023) در تاریخ 4 آبان ماه در سالن مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.

علام اسامی بازیکنان سپاهان:

مجتبی حیدرپور، میلاد قلندری، عادل اسدی، یاسین کبیریان جون، استوان وویویچ، لیوس وید، محمدسیاوشی، صابر حیدری، محمدرضااورعی، کامیار طاهری، سعید پورقاسمی، سعید برهانی، وحید مسعودی، علیرضا کاظمی، افشیدصادقی، متیک و سعید پور قاسمی.
سرمربی: وسلین وویویچ

اعلام اسامی بازیکنان نماینده عمان:

سامه العزان، رفعت الجزی، محند الزرافی، مونیر البولوشی، ازان المشری، ابدالعزیز المجارفی، مولحمالدیقایشی، حامد الدیقایشی، ابدوالحکیم السیابی، ازان العزان، صلاح النسری، ناصر التمتامی، طاهر الهدیدی، محمد العرایمی، مروانالسوسی و اسد الحسنی.

سرمربی: منجی بوغاتس

قسمت اول: دو تیم به تناوب بازی را آغاز کردند، هواداران سپاهان که بیشتر صندلی های پاویون را اشغال کرده بودند با انرژی زیادی تیم خود را تشویق کردند. در دقیقه 10 بازی با تساوی 4-4 به پایان می رسد. طلایی او برخلاف نماینده عمان با تمام توان از حملات خود برگشت و 3 گل پیش افتاد. بازیکنان نماینده عمان حتی نمی توانند توپ ها را یکی یکی وارد دروازه حریف کنند. عمانی در itCenter را دانلود کنید آنها چیزی که لازم است را ندارند که باعث شد 6 گل از دست بدهند و سرمربی این تیم وقت اوت را اعلام کند. این بازی در دقیقه 23 با نتیجه 14 بر 6 به پایان رسید نفتسپاهان است. وویویچ به طور مداوم بازیکنان را در زمین حرکت دهید. طلایی اگر چه آنها جلوتر هستند، اما در حمله از قدرت سیستم از پلی استفاده می کنند. در نهایت نیمه اول با نتیجه 18-9 سود سپاهان تمام شد.

نیمه دوم: برهانی دروازه‌بان دوم سپاهانی‌ها به جای سیاوشی وارد شد، بازی در دقیقه ۱۳ با نتیجه ۲۴ بر ۱۶ به نفع سپاهان است. وویویچ از سیستم پاور پلی استفاده می‌کند و بازیکنان نماینده عمان با توپ‌گیری به گل می‌رسند. اختلاف گلسپاهانی ها به عدد ۱۰ رسید و سرمربی نماینده عمان وقت استراحت گرفت. برهانی درون دروازه طلایی‌پوشان عملکرد خوبی دارد، شاگردان وویویچ بازی خوبی ارائه دادند و در نهایت این دیدار با نتیجه ۳۲ بر ۲۴ به نفع سپاهان تمام شد، اما این تیم درصورتی مجوز حضور در جمع چهار تیم برتر را پیدا خواهد کرد که نماینده عمان برابر تیم الریان به پیروزی برسد که این اتفاق کمی دور از ذهن و سخت به نظر می‌رسد تا این پیروزی به کام طلایی‌پوشان تلخ شود.

نکات ویژه: در پایان این دیدار محمدرضا اورعی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا