اخبار روز سینما

سوسانوی جومونگ این روزها چه شکلی است و چگونه می‌پوشد؟

سریال تاریخی جومونگ را به‌خاطر دارید؟ محبوب‌ترین بازیگر شما در سریال جومونگ چه کسی بود؟ بی‌شک در زمان پخش این سریال در ایران بانو سوسانو یکی از محبوب‌ترین کاراکترها این سریال برای ایرانی‌ها بود.

به پی ام آپلود به نقل از چی بپوشم، سوسانو، به‌عنوان زنی گزارش قدرتمند و مستق ل در ذهن مخاطبان ماندگار شد. هان هه جین، بازیگر نقش سوسانو در سریال جومونگ، در ۲۰ سالگی بازیگری را شروع کرد و در ۲۵ سال با نقش‌آفرینی در سریال جومونگ به شهرت جهانی رسید.

گذر این سالها در زیبایی یا خللی ایجاد شده و او با ۴۲ سال سن هنوز به همان زی بایی و جذابیت ۲۵ سالگی خود می‌باشد. گفته می‌شود هان هه جین «معیار زیبایی کلاسیک» است و ظرافت چهره و اندامش تحسین ‌برانگیز و بی‌نقص می‌باشد.

اگر شما هم زمانی از هواداران دو آتیشه او بودید یا هنوز هم می‌باشید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، بانو سوسانو سریال جومونگ این روزها چگونه در باس می‌پوشد؟ همراه ما باشید تا در ادامه به بررسی استایل هان هه جین بپردازیم.

۷ نکته درباره استایل سوسانو سریال جومونگ

هان هه جین بازیگری تواناست که جوایز قابل مشاهده است. یکی از جوایز او مربوط به سریال «افسانه جومونگ می‌باشد» که عنوان بهترین بازیگر زن آسیا را از آن خود می‌سازد.

بانو سوسانو مطمئناً می‌داند که تا چه اندازه در بین مردم ایران محبوب است، اما شاید بر خی از هواداران پروپاقرص آن بارها این سریال را دیده‌اند!

هان هه جین علاوه بر نقش‌آفرینی شگفت‌انگیزش، استایلی ساده اما گیرا و دلربا د ارد. او با رعایت یک‌سری اصول و نکات در استایل خوده‌است، استایلی شیک برای خ وودش تدارک ببیند.

در زیر برخی از نکات در استایل هان هه جین را مرور می کنیم تا بیشتر با سبک تایل او آشنا شوید. این نکات عبارتند از:

آرایش ملیح

سوسانوی جومونگ این روزها این گونه لباس می پوشد.

هان هه جین مانند بازیگران و سلبریتی‌های کره‌ای طرفدار آرایشی ملیح و طبیعی است. او همیشه آراسته است و زیبایی خود را مهم می‌دهد.

آرایش طبیعی با رنگهای ملیح یا نود طرفداران زیادی دارد. از طرفی از آنجایی که خود هان هی جین از زیبایی بی‌نقصی است؛ آرایش ملایم و ملیح بیشتر جذابیت و ظرافت صورت او را نشان می‌دهد.

کت زنانه شیک

سوسانوی جومونگ این روزها این گونه لباس می پوشد.

کت و دامن و کت و شلوار زنانه از آن آیتم‌هایی هستند که در کمد لباس‌های خام‌های شیک‌پوش امروزی وجود دارند.

کت و دامن و کت و شلوار برای خانم‌ها استایلی رسمی، شیک و تأثیرگذار به‌حساب می‌آید. و اقتدار و وقار خاص به آن‌ها می‌بخشد. با بررسی استایل بازیگر نقش سوسانو به این آیتم‌ها می‌شویم.

سوسانوی جومونگ این روزها این گونه لباس می پوشد.

او در انتخاب کت زنانه سلیقه خوبی دارد و به‌خوبی بلد است که چگونه آن را با عناصر ایر ست کند تا استایل خیره‌کننده‌های داشته باشد.

کت و دامن‌های خوش‌دوخت هان‌های جین کاملاً برازنده اندام ظریف و بی‌نقص اوس ت. به کت و دامن جذاب او در عکس زیر نگاه کنید. این استایل مونوکروم سفید او، تحسین‌برانگیز نیست؟

استایل مونوکروم

سوسانوی جومونگ این روزها این گونه لباس می پوشد.

آورده‌ها و به ما نشان داده‌اند که این سبک استایل با کمترین خطرپذیری، جذابیتی چشم‌گیر دارد. از طریفی سفید یک رنگ خنثی و پر آرامش است که مورد استقبال افراد خوش‌پوش می‌باشد.

با مرور استایل سوسانو متوجه می‌شویم که او شیفته استایل مونوکروم و به‌خصوصی استایل مونوکروم سفید می‌باشد.

استایل مونوکروم سفید یعنی استایلی که این عناصر استایل از لباس گرفته تا کیف و ک فش همگی سفید هستند.

سوسانوی جومونگ این روزها این گونه لباس می پوشد.

این بانو خوش‌استایل و زیباتر در استایل‌ها و نیمه‌رسمی‌های خود این استایل را تکرار می‌کند که نشان‌دهنده رنگ‌های سفید می‌باشد.

هان هه جین در این استایل بسیار دلربا و ملیح می شود. استایل های مونوکروم شیری رنگ و یا مشکی هم در وهله بعدی مورد علاقه سوسانو می باشند.

مدل مو

سوسانوی جومونگ این روزها این گونه لباس می پوشد.

سوسانو سریال جومونگ معمول خود را به‌آسودگی روی شانه‌هایش رها کرده و باز می‌گذارد یا آن را به‌صورت مرتب در پشت سرش جمع می‌کند.

این بانوی جذاب که زیبایی کلاسیک است، با این مدل مو در عین زیبا و تحسین‌برانگیز می‌باشد. همچنین مدل موی کوتاه سوسانو نیز به چهره‌اش می‌آید و استایلش را کاریزماتیک م ی‌کند.

سوسانوی جومونگ این روزها این گونه لباس می پوشد.

هان هه جین با ترس کوتاه انگار نشاط و جوانی بیشتر در چهره‌اش نمایان می‌شو د. به نحوی می‌توانم بگویم که موی سن او را پایین‌تر نشان می‌دهد.

پیراهن های کوتاه جذاب

سوسانوی جومونگ این روزها این گونه لباس می پوشد.

یکی از آیتم‌های تکراری استایل بازیگر سوسانو، پیراهن‌های کوتاه جذاب اوست. او پیراهن های شیکی را انتخاب می کند تا ظرافت زنانه چهره و اندام او را به رخ بک شند.

رنگ‌های بسیار علاقه‌مند است و رنگ‌های رنگ‌های مختلف این موضوع را می‌توان با مرور استایل هان‌های جین در چند سال اخیر با تکرار رنگ‌های سفید، سیاه، شیری، آبی و تصاویر، می‌توان دید که از این رنگ‌ها بیشتر می‌شود. اید.

سوسانوی جومونگ این روزها این گونه لباس می پوشد.

این پیراهن ابریشمی سوسانو در تصویر او ظاهری الگانت و ظریف به او بخشیده است.

هان هه جین این پیراهن براق ابریشمی را که توسط برند ساتین با یک کفش سفید زیبا طراحی شده است، ساعتی ظریف و نقره‌ای و گوشواره‌های حلقه‌ای برای یک مراسم بلیغاتی پوشیده‌بود. این استایل او جذاب نیست؟

رعایت کدهای پوششی

سوسانوی جومونگ این روزها این گونه لباس می پوشد.

برای هر فردی خوش‌پوشی واجب است که درس کدها را رعایت کند و بداند که هر لباسی ر ادر چه موقعیتی باید بپوشد. این یک اصل مهم در دنیای مد و فشن است.

چرا که اگر زیباترین لباس‌ها در جای مناسب خودش پوشیده باشد نه تنها جذاب نیست بلکه عجیب هم به نظر می‌رسد. هان هه جین در این زمینه مهارت لازم را دارد و با سلیقه مطلوبی که به تناسب هر موقعیت لباسی متناسب با آن را می‌پوشد.

سوسانوی جومونگ این روزها این گونه لباس می پوشد.

مثلا در استایل کژوال و روزمره هان هه جین شل، او را با یک سویشرت ملیح یا بلوز ی جذاب باواری جینیم ببینیم و در یک رویداد رسمی یا نیمه رسمی او را با پیراهن یا کت و دامنی با شکوه و زیبا ببینیم.

برای مثال به این استایل فرودگاهی شیک او نگاه کنید؛ این استایل همه تناسبات و هارمونی‌ها را رعایت کرده و مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

لباس‌های باوقار و متین

سوسانوی جومونگ این روزها این گونه لباس می پوشد.

استایل هان هه جین به‌نوعی نمایانگر شخصیت اوست. او استایلی جذاب توامان با تاریخ همیشگی خود دارد.

هان هه جین به دنبال سبکی عجیب و غریب برای استایلش نمی‌شود و از آن دست هنرم ندانی نیست که سبک استایل متفاوتی را برگزینند و با آن به شهرت برسد. استایل‌های رسمی هان هه جین همیشه موقر و ظریف هستند.

سوسانوی جومونگ این روزها این گونه لباس می پوشد.

او گاهی اوقات برای حضور در رویدادهای رسمی، پیراهن‌های بلند خوش‌برشی را به تن می‌کند که زیبایی‌اش را دو چندان می‌کند.

در این استایل رسمی هان هی جین، یک پیراهن بلند خوشرنگ را به تن کرده و با اکسس وری‌های جذاب و مدل مویی ساده به همراه چتری استایلی جذاب تدارک دیده‌است.

سخن پایانی

با مرور استایل هان هه جین متوجه میشیم که علاوه بر زیبایی، ملاحت و ظرافت و نکاتی که در مورد استایل او گفتیم. لبخند شیرین و دلربا و آرامشی که در نگاهش موج می‌زند هم در جذابیت او تأثیرگذارند.

استایل سوسانو راحت و ملاحتی توام با وقار دارد. هارمونی رنگ‌ها، انسجام استایل و رعایت کدهای پوششی هم مزید بر شیک بودن استایل شده‌اند.

سبک مد هان‌های جین مدام در حال تغییر است و هر بار با استایل جذاب خود توقعات ر ا بالا می‌برد. حالا که با هم مرور کردم که بانو سوسانو سریال جومونگ این روزها چگونه لباس می‌پندید. نظرتان را درباره استایل او با ما در میان قرار دهید. به استایل هان‌های جین از یک تا ده چه نمره‌ای می‌دهید؟

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا