اخبار روز

سورپرایز متقاضیان پژو پارس و سمند توسط ایران خودرو

به گفته پی ام آپ، ایران خودرو اعلام کرد 13000 محصول از محصولاتی که در دور اول فروش از طریق سامانه یکپارچه به مشتریان تحویل داده شده بود، قبل از تاریخ اعلام شده به آنها تحویل داده شد. آبی ها مسیر آنها در غافلگیری امیدهای سمند سورن بنزینی موفق بودند و پژو پارس معمولی XU7P باید این دو محصول را زودتر تحویل دهد.

طبق اعلام ایران خودرویی ها، پیامک بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط ایران تاکنون 67000 نفر پرداخت را انجام داده اند.

این خودروساز با آدرس کیلومتر 14 جاده ویژه پیامک تکمیل پرداخت برای متقاضیان دناپلاس، دناپلاس با موتور توربوشارژ و گیربکس دستی، پژو 207 با گیربکس دستی، پژو 207 با گیربکس اتوماتیک و خانواده سورن فرستاده شد البته متقاضیان پژو 207 با موتور TU3 چون این ماشین هنوز در مرحله قیمت گذاری است و برخی از متقاضیان پژو پارس هنوز پیامک پایان پرداخت را دریافت نکرده اند.

برای اینکه بتواند برای محصولات عرضه شده در دور اول فروش گسترده صورتحساب مشتریان را دریافت کند، ویژه جاده قل آبی به متقاضیان پژو پارس ELX با موتور XU7P و پژو پارس سفارشی موتوردار XU7P پیشنهاد داده است تا خودروی درخواستی خود را با پژو جایگزین پارس خریداری کنند. موتور XU7P. البته اجباری در این زمینه وجود ندارد و در صورت عدم پذیرش پیشنهاد ایران خودرو، متقاضیان می توانند در زمان اعلام شده قبلی از سوی ایران خودرو، پرداخت را تکمیل و خودروی درخواستی را دریافت کنند.

مدیران ایران خودرو تاکید کردند: با اتمام تحویل محصولات تابستانی، به تدریج فراخوان تعهدات با اولویت پاییز در دستور کار قرار می گیرد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا