اخبار ورزشی

2 بازیکن تیم ملی در لیست خرید پرسپولیس/ سورپرایز جدید پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس منتظر تصمیم نهایی یحیی گل محمدی سرمربی برای جذب دو لژیونر از تیم ملی ایران پس از قهرمانی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی است.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از کسب عنوان قهرمانی سه گانه فوتبال کشور در فصل گذشته در تعطیلات خانوادگی به سر می برد. بعد از قهرمانی با پرسپولیس در جام حذفی که منجر به قهرمانی خودکار سوپرجام شد، با توجه به قهرمانی در لیگ برتر، این شانس را داد که نیم فصل استراحت کند یا از پرسپولیس دور شود.

با این حال مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از گل محمدی خواست استراحت کند و برای فصل پیش رو آماده شود.

درویش برای حفظ یحیی منتظر بازگشت او از تعطیلات برون مرزی است تا طبق قرارداد یک فصل دیگر با این سرمربی همکاری کند.

این در حالی است که مدیرعامل پرسپولیس منتظر یحیی است که پیشنهاد ویژه ای برای جذب دو لژیونر از تیم ملی ایران با سابقه حضور در جام جهانی 2022 دارد.

هر دو بازیکنی که برای حضور در اردوی تیم ملی ایران به تهران بازگشته بودند از طریق مدیر برنامه های خود با درویش دیدار کردند اما درویش منتظر تصمیم نهایی گل محمدی است و نمی خواهد بدون تصمیم او به نقل و انتقالات تابستانی ادامه دهد.

دو لژیونر تیم ملی ایران که به احتمال زیاد در تورنمنت کفا در ترکیب امیر قلعه نویی حضور خواهند داشت نیز از تمایل خود برای پیوستن به پرسپولیس خبر داده اند اما قبل از ورود درویش باید ابتدا تکلیف نیمکت پرسپولیس مشخص شود تا درویش وارد مذاکره با آن‌ها برای فصل آینده شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا