اخبار ورزشی

داور دربی مورد حمله قرار گرفت/ عصبانیت داور از شکستن شیشه خانه‌اش!

محمد حسین زاهدی فرد، داور دربی ۱۰۱ که به دلیل مصدومیت اشکان خورشیدی در دقایق پایانی بازی به زمین آمد، مورد حمله وحشیانه طرفداران فوتبال قرار گرقت.

افراد ناشناس به منزل شخصی این داور حمله کردند. محمدحسین زاهدی فرد، داور دربی شبانه مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت.

شهرورد 101 پایتخت با برتری 2 بر 1 پرسپولیس به پایان رسید و در دقایق پایانی این دیدار و با مصدومیت اشکان خورشیدی جای خود را به محمدحسین زاهدی فرد داد تا داوری به ادامه مسابقه بپردازد.

حالا محمدحسین زاهدی فرد، داور دربی با انتشار تصویری از حمله افراد ناشناس به منزل شخصی خود نوشت: هیچ وقت فکر نمی کردم روزی در شهرم مورد حمله و این گونه برخورد قرار بگیرم.

محمدحسین زاهدی فرد، داور دربی نیز حملات اخیر علیه خود را بی سابقه دانست و نوشت: وقتی به خانه برگشتم با صحنه شکسته شدن شیشه در خانه مواجه شدم.

محمدحسین زاهدی فرد، داور دربی

این داور دربی علت ناراحتی خود را «شرارت هموطنانش» دانسته و نوشته است که او را جلوی خانواده اش «بی آبرو» کردند.

البته به نظر می رسد این حمله جلوه خاصی نداشته و بیشتر یک واکنش انتقام جویانه و احساسی بعد از شهرآورد بوده است اما به هر حال در سطح فوتبال ایران بی سابقه است.

محاکمه محمدحسین زاهدی فرد در حالی مورد انتقاد قرار گرفت که هواداران استقلال احتمالا از داور دربی برای اخراج ریکاردو ساپینتو و هواداران پرسپولیس به دلیل عدم اعلام پنالتی برای عیسی آل کثیر ناراحت هستند.

علاوه بر این صحنه ضربه ایستگاهی که منجر به گل استقلال و گل دوم پرسپولیس شد نیز مورد انتقاد هواداران قرار گرفته است.

محمدحسین زاهدی فرد، داور دربی

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا