عمومی

سمساری در پاسداران تهران | سمساری مطقه 1 تهران

سمساری در پاسداران یکی دیگر از مکانهایی است که ما در آن فعالیت جدی و فوری در خدمات رسانی به هم وطنان عزیزمان داریم که اجناس دست دوم با کیفیت مورد نظر خود را با بهترین قیمت بدست بیاورند.

ما خریدار وسایل منزل شما با قیمت بسیار خوب و با رضایت کامل شما می باشیم.

تماس با ما: 09122725127 ( سمساری در پاسداران تهران – سمساری مطقه 1 تهران)

با همه گیر شدن اینترنت کارها بسیار آسان گشته به همین خاطر سمساری سمسارچی یکی از سمساری های قدیمی و بزرگ در تهران می باشد که با ایجاد یک وبسایت اینترنتی در تلاش است تا شرایطی را فراهم کرده تا شما عزیزان دسترسی سریع تر و آسانتری به خدمات و شماره تلفن‌های آن داشته باشید.

با استفاده از خدمات سمساری سمسارچی می‌توانید از هر کجای تهران که هستید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید برای بررسی و خرید کالای شما به محل و منزل مراجعه کنند.

همچنین سمسارفوی بستری را فراهم کرده است تا شما عزیزان بتوانید در کنار سهولت در خرید و فروش لوازم دست دوم و لوازم منزل اطلاعات کاملی را نیز در این رابطه کسب نمایید.

سمسار سمسارچی با ایجاد مکانی بصورت آنلاین توانسته مشتریان خود را راضی نگه داشته و در حال رشد و توسعه خدمات خود نسبت به سایر رقبا می باشد .

سمسارچی، سمساری در پاسداران

لوازم دست دوم را به راحتی بفروشید

در حال حاظر در شهر بزرگی مثل تهران اغلب افراد به دنبال خرید لوازم خانگی دست دوم هستند تا بتوانند با پرداخت بهایی کمتر لوازم مورد نیاز خود را تامین کنند. سمساری شریعتی با ایجاد سهولت در خرید و فروش لوازم دست دوم منازل و یا سازمان‌ها در هر نقطه‌ای از شهر تهران که باشید آماده خدمات دهی به شما خواهد بود. در حال حاضر شعبه‌های ما در محله‌های پاسداران، شریعتی و غرب تهران فعال می باشند.

خریدار انواع کالاهای دست دوم و کارکرده در پاسداران آباد تهران

بهترین سمساری در سعادت آباد تهران (خریدار انواع کالاهای دست دوم و کارکرده در پاسداران)

اما معنی سمساری چیست؟ سمساری مکانی است که در آن کالاهای دست‌دوم به خرید و فروش می‌رسند. پاون شاپ نوعی از سمساری در برخی کشورهای عمدتاً غربی است که در قبال دریافت کالا به صورت امانت، پول نقد در اختیار شخص می‌گذارند. 

مهمترین مزیت های سمساری در پاسداران چیست؟

دلایل انتخاب سمساری در پاسداران تهران ، سمسارچی :

  • صرفه جویی در وقت
  • با بالاترین و بهترین قیمت کالای شما را خریداری می کنیم
  • سریع ترین زمان پاسخگویی نسبت به دیگران
  • دسترسی آسان
  • نزدیک به شما
  • کیفیت

درخواست مجوز سمساری در پاسداران چطور است؟

برای درخواست مجوز سمساری در پاسداران تهران در مرحله اول یک کپی از این درخواست برای بررسی و انجام تحقیقات سابقه به رئیس پلیس ارجاع داده خواهد میشود.

تا زمان کامل شدن تحقیقات، هیچ مجوزی صادر نخواهد شد، باید همه هزینه‌ها پرداخت‌شود، مقررات قانون شهرداری رعایت شده‌ باشد، و استانداردهای تایید برآورده شده‌ باشد .

مشخصات هر متقاضی باید توسط اداره پلیس ثبت شوند و چاپ آن‌ها به مراجع فدرال و ایالتی برای مقایسه و تحقیقات سابقه جزایی تسلیم شوند .

در مورد شرکت‌ها ، با توجه به این قوانین ، کسانی که ملزم به ارائه اطلاعات هستند باید اثر انگشت خود را ارسال کنند. در صورت درخواست مجوز ، هزینه سالیانه ی آن تعیین  می شود .

همه مجوزها یکساله هستند و پس از گذشت یک سال  به پایان می رسند . همه فروشندگان کالاهای دست‌دوم موظف به اجازه بازرسی سوابق تجاری خود از جانب افسر پلیس هستند .

تشکر از همراهی شما در این بخش از مقالات سمساری در پاسداران تهران

سمساری در میرداماد سمسارچی

سمسارچی، (سمساری در میرداماد سمسارچی) خریدار کلیه وسایل منزل در سراسر تهران بزرگ در محل شما (شمال ، شرق ، غرب و…)

هدف ما در سمسارچی ارائه برترین خدمات در کمترین زمان ممکن است، در هز زمان که بخواهید اجناس دست دوم و نو منزل یا محل کار خود را به فروش برسانید ما در همه روزهای هفته در خدمت شما مشتریان گرامی هستیم.

جهت ارتباط با سمساری در میرداماد تهران به آدرس http://www.semsarchi.com/service/10 مراجعه فرمایید.

سمساری تهران پاسدران

خرید انواع لوارم دست دوم از جمله یخچال ساید، لباسشویی، ظرفشویی، اجاق گاز فر و طرح فر، ماکروفر، سینما، ال سی دی، ال ای دی، جاروبرقی، تردمیل، کولر گازی، پکیچ، آب سرد کن، انواع فرش ماشین، دستباف و گلیم، مبلمان استیل و راحتی، سرویس خواب ، لوستر، آینه شمعدان، ساعت برنزی، تابلو فرش، مجسمه، شکستنی، لوازم آنتیک وغیره.

سمساری در میرداماد تهران، خریدار کلیه لوازم خانگی در تهران

  1. خریدار انواع اجاق گاز
  2. خریدار انواع فرش دستباف
  3. خریدار انواع یخچال
  4. خریدار رادیو های و گرام
  5. خریدار انواع سرویس خوابخریدار انواع مبلمان
  6. خریدار انواع تابلو فرش
  7. خریدار انواع کریستال قدیمی
  8. خریدار ظروف قدیمی و لوکس
  9. خریدار انواع ماشین لباسشویی
  10. خریدار انواع سماور
  11. خریدار انواع تلویزیون

خرید و فروش کالا های دست دوم و کارکرده در سمساری منطقه 1 تهران

  • بیشتر افراد در میرداماد دست کم یک مرتبه تجربه خرید یا فروش کالای دسته دوم را از سمساری در میرداماد داشته اند. زمانی که شما نیاز دارید کالایی را با قیمت مناسب خریداری نمایید و یا نیاز دارید یکی از وسایل منزل، اداره و یا فروشگاه خود را تعویض کنید، اولین گزینه ای که به ذهن می رسد مراجعه به یک سمساری در میرداماد میباشد. برای مراجعه به یک فروشگاه سمساری در میرداماد باید قیمت و زمان بسیاری بگذارید، که شاید حتی برای برخی از ما سخت و هزینه بر شود.
  • برای حل این موضوع دیگر نیازی به نگرانی نمی باشد، زیرا وب سایت سمسارچی (سمساری در میرداماد تهران) این امکان را با یک تماس تلفنی برای شما فراهم کرده است، عوامل فروشگاه سمسارچی در کوتاه ترین زمان ممکن در هر جای شهر که باشید به محل مورد نظر شما می آیند و کالای شما را با قیمت مناسب خریداری می کنند.
  • اعضای تیم سمساری در میرداماد در همه روز های هفته و روزهای تعطیل، آماده ارائه خدمات به همشهریان در شمال و جنوب، شرق و غرب و سایر نقاط شهر تهران هستند. برای اطلاع از شماره های تماس شعب مختلف سمسارچی در سراسر تهران می توانید به بخش اطلاعات تماس وبسایت مراجعه نمایید.

منبع: سمساری سمسارچی

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا