اخبار روز

سلطان قیمت طلا و سکه را در تهران کاهش داد!


به گفته پی ام آپ، امروز یکشنبه 16 خرداد، قیمت دلار در تهران و هرات برخلاف روز گذشته نوسانات نزولی را ثبت کرد. اسکناس آمریکا امروز در دو بازار مذکور حدود 300 تومان کاهش یافت. طبق اخبار، قرار است امروز «هیثم بن طارق» سلطان شود. عمان وارد تهران شد.

رمزگشایی بازار دلار از سفر سلطان

در شرایط فعلی گمانه زنی های زیادی در بین دلالان دلار شکل گرفته است. برخی امکان میانجیگری ایران و مصر، ایران و آمریکا آنها از تبادل زندانیان و از سرگیری مذاکرات هسته ای صحبت می کنند.

ریشه همه این گمانه‌زنی‌های میانجی‌گری در روابط دیرینه تهران و مسقط و نقش این کشور در حل اختلافات ایران و اروپا، آمریکا و حتی برخی است. کشورهای عربی در واقع عمان نقش کشور واسطه را در بیشتر امور مربوط به تبادل اسرا ایفا می کند. بازی انجام داده است.

کمتر از 48 ساعت مانده به سفر سلطان هیثم بن طارق آل سعید به ایران، خبر آزادی اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی بازداشت شده در ایران منتشر شد. بلژیک و آزادی اولیویه واندکستل، امدادگر بلژیکی آزاد شده از ایران منتشر شد. برخی از احتمال آزادسازی اموال بلوک ایران در کره جنوبی صحبت می کنند. برخی از فعالان فارکس گفتند که احتمالا پادشاه عمان در سفر به تهران مشغول است و به همین دلیل بخشی از خریداران بازار نشان و سکه ها ناپدید شده اند.

نرخ ارز در مرکز مبادلات ارزی

به همین ترتیب امروز قیمت دلار در مرکز مبادلات ارزی و طلا کاهش یافته است. امروز یکشنبه 16 خرداد 1402 قیمت دلار در مرکز مبادلات ارز و طلای ایران با اندکی کاهش در سطح 42 هزار و 499 تومان قرار دارد.

همچنین قیمت یورو در این مرکز 45601 تومان ارائه می شود که نسبت به روز گذشته 64 تومان افزایش داشته است.

قیمت درهم امارات در سطح ۱۱ هزار و ۵۷۲ تومان اعلام شده است که نرخ حواله دلاری، حواله یورویی و حواله درهم در این هاب به ترتیب ۳۸ هزار و ۶۳۶ تومان، ۴۱ هزار و ۴۵۶ تومان و ۱۰ هزار و ۵۲۰ تومان درج شده است. .

طلا و ارزها سقوط کردند

قیمت طلای 18 عیار امروز حدود 2 میلیون و 492 هزار و 200 تومان فروخته شد; این قیمت نسبت به روز گذشته 31 هزار و 400 تومان کاهش نشان می دهد.

کاهش قیمت سکه امامی در دومین روز هفته جاری ادامه یافت. به گزارش سایت انجمن سکه و طلا، ارز امامی در معاملات نقدی امروز تا محدوده 30 میلیون و 586 هزار تومان کاهش یافت. این قیمت نسبت به روز گذشته 365 هزار تومان کاهش یافته است.

سکه امامی چهارشنبه هفته گذشته 200 هزار تومان، پنجشنبه هفته گذشته 500 هزار تومان، شنبه هفته جاری 400 هزار تومان و امروز 365 هزار تومان ارزان شد. 400 هزار تومان ارزش خود را از دست داده است.

همزمان با کاهش قیمت سکه، حباب آن نیز هر روز کوچکتر می شود. حباب سکه امروز با 196 هزار تومان کاهش به 6 میلیون و 927 هزار تومان رسید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا