اخبار روز سینما

این سلبریتی ها زیباترین چشم های جهان را دارند!معکس

به گزارش پی ام آپ، یکی از مولفه های جذابیت داشتن چشمانی زیباست که افراد را جذب می کند. بسیاری از سلبریتی های دنیا چشمان جذابی دارند که می توانند در همان نگاه مخاطب را به خود جذب کنند. اگر به تماشای فیلم های هالیوودی و بالیوودی علاقه دارید، با سلبریتی هایی که زیباترین چشمان دنیا را دارند آشنا هستید.

در ابتدای این مطلب عکس های سلبریتی هایی که زیباترین چشم ها را دارند گردآوری کرده ایم که ارزش دیدن دارد.

این سلبریتی ها زیباترین چشم ها را دارند

آیشواریا

آیشواریا رای، متولد 1 نوامبر 1973 در مانگالور، بازیگر هندی و دوشیزه جهان در سال 1994 است. طی یک نظرسنجی که در سال 2008 در هند انجام شد، او به عنوان محبوب ترین بازیگر هندی انتخاب شد. در این نظرسنجی، رانی موکرجی و کارینا کاپور، کاترینا کیف مقام های زیر را به خود اختصاص دادند.

کهربا شنید

 زیباترین چشم ها

امبر هرد، که نام اصلی او آمبر لارا است، در 22 آوریل 1986 در آستین، تگزاس به دنیا آمد. او اولین بازیگری خود را در سال 2004 در درام ورزشی Friday Night Lights با بازی بیلی باب تورنتون انجام داد.

جیجی حدید

 زیباترین چشم ها

جیجی حدید متولد 23 آوریل 1995 یک مدل آمریکایی است. پدر او، محمد حدید، فلسطینی و مادرش، یولاندا حدید، یک مدل سابق است. او یک خواهر به نام بلا حدید و یک برادر به نام انور حدید دارد.

آنجلینا جولی

 زیباترین چشم ها

آنجلینا جولی متولد 4 ژوئن 1975 بازیگر، کارگردان و بشردوست آمریکایی است. او بارها از سوی رسانه ها به عنوان زیباترین و جذاب ترین زن انتخاب شده است. مردم او را به عنوان زیباترین زن سال 2006 معرفی کردند.

پنه لوپه کروز

 زیباترین چشم ها

پنه لوپه کروز متولد 28 آوریل 1974 بازیگر اسپانیایی است. او در 15 سالگی توسط یک آژانس استعدادیابی شناخته شد، سپس اولین کار بازیگری خود را در 16 سالگی با حضور در تلویزیون آغاز کرد.

آماندا سیفرید

 زیباترین چشم ها

آماندا سیفرید متولد 3 دسامبر 1985 بازیگر و خواننده آمریکایی است. او فعالیت های هنری خود را از 11 سالگی به عنوان یک کودک مدل آغاز کرد و از 15 سالگی بازیگری را آغاز کرد.

امیلی دی دوناتو

 زیباترین چشم ها

امیلی دیدوناتو (زاده ۲۴ فوریه ۱۹۹۱) یک مدل آمریکایی است. امیلی دیدوناتو توسط لیست جهانی CB150 به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان انتخاب شده است.

الکساندرا داداریو

زیباترین چشم ها

الکساندرا داداریو (زاده ۱۶ مارس ۱۹۸۶) بازیگر و مدل آمریکایی است. او در سال 2016 در بین 100 زن زیبای جهان در رتبه اول قرار گرفت.

کروک مسیحی

 زیباترین چشم ها

کریستین لارا کروک (به انگلیسی: Christine Lara Crook) متولد 30 دسامبر 1982، بازیگر و تهیه کننده کانادایی است که بیشتر به خاطر بازی در نقش لانا لانگ در سریال شناخته می شود. کوچک ویل ، بن هور و همچنین بازی در فیلم. مبارز خیابانی این شناخته شده است.

میلا کونس

زیباترین چشم ها

میلا کونس زاده ۱۴ اوت ۱۹۸۳ یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. نقش قدرتمند میلا کونیس در فیلم قوی سیاه او نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

نادیا بیورلین 

 زیباترین چشم ها

نادیا بیورلین متولد 2 اوت 1980 بازیگر هالیوود است. او در نیوپورت رود آیلند از پدری سوئدی و مادری ایرانی به نام فری داداشی به دنیا آمد. او صدای سوپرانو دارد و اغلب در سریال های سریال ایفای نقش می کند. تسلط بر سازهای فلوت، گیتار، پیانو و چنگ.

جنیفر کانلی

 زیباترین چشم ها

جنیفر  لینمتولد متولد 12 دسامبر 1970 یک هنرپیشه آمریکایی است که قبلا در زمینه مد کار می کرد. کانلی از سال 2005 عضو عفو بین‌الملل بوده و در طول زندگی‌اش چندین مجله از جمله تایم نام او را در فهرست «زیباترین زنان» قرار داده‌اند.

مگان فاکس

 زیباترین چشم ها

مگان فاکس متولد 16 می 1986 یک مدل و بازیگر آمریکایی است. او فعالیت بازیگری خود را از سال 1380 با چند نقش کوچک در فیلم ها و سریال های مختلف آغاز کرد و سپس وارد حرفه مدلینگ شد. حرفه مدلینگ فاکس زمانی آغاز شد که در سال 1999 توانست چندین جایزه مختلف را در بین مدل های آمریکایی به دست آورد. از فاکس نیز به عنوان یکی از نمادهای جذابیت یاد شده است.

کاندیس سوانپوئل

 زیباترین چشم ها

کاندیسسوزان متولد 20 اکتبر 1988 یک مدل اهل آفریقای جنوبی است. او بیشتر به دلیل همکاری با کمپانی ویکتوریا سیکرت شناخته می شود. در سال 2012، مجله فوربس Swanepoel را به عنوان دهمین مدل پردرآمد معرفی کرد.

گردآوری شده از رسانه فرتاک

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/سلبریتی-هایی-که-زیباترین-چشم-ها-را-دارن/
  • جذاب ترین چشمان چه چشمانی اند

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا