اخبار روز سینما

مشهورترین سلبریتی های جهان که بیش از ۷ فرزند دارند!/ از ایلان ماسک تا رابرت دنیرو!

آیا می دانستید ایلان ماسک 10 فرزند دارد و رابرت دنیرو پدر 7 فرزند است؟ با ما همراه باشید.

پی ام آپ: بسیاری از مردان مشهور پدر شدن را تجربه کرده اند. اما برخی از ستارگان مرد نه تنها در کار خود به جایگاه بالایی دست یافته اند، بلکه خانواده ای بزرگ با فرزندان زیاد تشکیل داده اند.

رابرت دنیرو: 7 فرزند

در آوریل 2023، رابرت دنیرو هفتمین فرزند خود را به دنیا آورد، دختری به نام جیا که اولین فرزند مشترک او با شریک زندگی خود، تیفانی چن است.

دنیرو از 3 همسر سابقش بچه دارد. یک پسر و دختر، الیوت و هلن گریس، توسط همسر سابق گریس هایتاور، دوقلوهای جولیان و آرون توسط شریک سابق توکی اسمیت، و یک پسر و دختر، رافائل و دارنا، از همسر اولش، دایان ابوت.

دنیرو دارنا را به فرزندی پذیرفت، زیرا او دختر ابوت از رابطه قبلی است.

جود لا: 7 فرزند

جود لا، درست مانند دنیرو، هفتمین فرزند خود را در سال 2023 به دنیا آورد که دومین فرزند مشترک او با همسرش فیلیپا کوهن است. لاو برای اولین بار در سال 1996 پدر شد، زمانی که از همسرش سعدی فراست صاحب یک پسر شد.

او 3 فرزند دیگر فراست به نام های رافرتی، آیریس و رودی دارد. لاو بعدها از رابطه کوتاهش با سامانتا برک صاحب دختری به نام سوفیا شد. ششمین فرزند لاو در سال 2015 به دنیا آمد که حاصل رابطه کوتاه او با کاترین هاردینگ بود.

جود نو 7 فارسند دارت

کوین کاستنر: 7 فرزند

کوین کاستنر در مجموع 7 فرزند دارد. او لیلی و جو را از همسر سابقش سیندی سیلوا، لیام از بریجت رونی و کایدن وایت، هایس لوگان و گریس آیوری را از همسر فقیدش کریستین بامگارتنر دارد. کاستنر و بامگارتنر در می 2023 از هم جدا شدند.

الک بالدوین: 8 فرزند

بالدوین ها یک خانواده بزرگ هستند. الک بالدوین از همسر فعلی خود هیلاریا بالدوین 7 فرزند دارد که آخرین آنها در سال 2022 به دنیا آمد. اوویچ از همسر اول خود کیم بسینجر نیز یک پسر دارد که یک مدل به نام ایرلند بالدوین است و در سال 1995 به دنیا آمده است.

استلان اسکاشگورد: 8 فرزند

استلان اسکاشگارد یکی از موفق ترین خانواده های هالیوود را دارد.

الکساندر، بیل و گوستاو از 8 فرزندشان بازیگران سرشناسی هستند و در سریال های “دروغ های کوچک بزرگ” و “وایکینگ ها” و در فیلم ترسناک “آن” ایفای نقش کرده اند.

6 فرزند اول اسکاشگورد از همسر اولش، می، و 2 فرزند آخر از همسر فعلی او، مگان اورت هستند.

استلان اسکاشگرد 8 فرزند دارد

مل گیبسون: 9 فرزند

خانواده مل گیبسون در سال 1980 با تولد دخترش، هانا، به همسرش، رابین دنیس مور، شروع به گسترش کردند.

این زوج سابق دارای 6 فرزند دیگر از جمله پسر میلو گیبسون بودند که راه پدرش را دنبال کرد و به بازیگری روی آورد.

مل گیبسون پس از جدایی از رابین دنیس مور، در یک رابطه کوتاه مدت با اوکسانا گریگوریوا بود که مادر هشتمین فرزندش شد.

پس از جدایی آنها در سال 2010، گیبسون با روزالیند راس آشنا شد و در سال 2017 با او نهمین فرزند خود، لارس جرارد را به دنیا آورد.

ادی مورفی: 10 فرزند

ادی مورفی از 5 زن 10 فرزند دارد. اولین فرزند آنها اریک در سال 1989 و آخرین فرزند آنها در سال 2018 به دنیا آمد.

مورفی درباره درس هایی که از والدین آموخته است، می گوید: «من آموخته ام که اگر فرزندان خود را اولویت اول خود قرار دهید، هرگز اشتباه بزرگی مرتکب نخواهید شد.

ایلان ماسک: 10 فرزند

خانواده ایلان ماسک از سال 2002، زمانی که او اولین فرزندش را به دنیا آورد، پسری به نام نوادا، که متأسفانه تنها در 10 هفتگی درگذشت، پیوسته در حال گسترش است.

پس از آن، ماسک و همسرش در آن زمان، جاستین ویلسون، لقاح مصنوعی را انتخاب کردند و در نهایت در سال 2004 دوقلو و در سال 2006 صاحب سه قلو شدند.

ماسک بعداً در سال 2020 با خواننده گریمز صاحب پسری شد و دختر آنها در سال 2022 به دنیا آمد.

با این حال، بین سال‌های 2020 تا 2022، ماسک مخفیانه یک دوقلو دیگر از یکی از مدیران ارشد یکی از شرکت‌هایش داشت.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا