عمومی

سقوط هواپیمای کوچک با برج انتقال نیرو در مریلند

مقامات در Gaithersburg، مریلند، می گویند که خدمه تا شب برای نجات دو فردی که در داخل هواپیما محبوس شده بودند، کار می کنند. هنگامی که افراد ایمن شوند، شروع به بازگرداندن برق به حدود 90000 ساختمان مسکونی و تجاری می کنند که در حال حاضر برق ندارند.

عکس‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که هواپیما در خطوط برق و یک برج انتقال فولادی که معمولاً برای خطوط فشار قوی استفاده می‌شود، گرفتار شده است. هنوز مشخص نیست که چه چیزی منجر به این حادثه شده است، اگرچه در زمان سقوط این منطقه آب و هوای ملایمی را تجربه می کرد.

به گزارش پی ام آپ، برج های انتقال فولادی بلندتر از تیرهای خطوط برق مسکونی هستند، به نظر می رسد این هواپیما حداقل چندین طبقه ارتفاع داشته باشد.

شرکت پپکو اعلام کرد که در حال ارزیابی خسارات ناشی از سقوط است و با امدادگران اورژانس همکاری می‌کند تا وضعیت را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کند. این شرکت یکشنبه شب در توییتی اعلام کرد که منتظر است تا قبل از شروع کار برای بازگرداندن برق، توسط مقامات تایید شود.

این هواپیما که گمان می‌رود یک هواپیمای Mooney M20J باشد، حوالی ساعت 5:40 بعد از ظهر روز یکشنبه در چند مایلی پارک هوایی مونتگومری در دهکده مونتگومری به کابل‌ها برخورد کرد.

در یک جلسه توجیهی ساعت 9 شب، اسکات گلدشتاین، رئیس آتش نشانی گفت که خدمه اورژانس با دو سرنشین هواپیما که آسیب جدی ندیده اند، در تماس بوده اند. امدادگران اضطراری باید قبل از ایمن سازی هواپیما از قطع کامل برق و اتصال سیم ها به زمین مطمئن شوند. سپس آنها تلاش خواهند کرد تا ساکنان را نجات دهند و سپس خدمات برق را می توان بازیابی کرد.

Gaithersburg در 25 مایلی شمال غربی واشنگتن دی سی است. قطارها در حال دور زدن ایستگاه ویتون به دلیل قطع برق هستند. صفحه رسمی مترو در توییتر تایید کرد که این قطعی به دلیل سقوط هواپیما بوده است.

 

 

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا