اخبار روز سینما

سریال The Last of Us رسماً برای فصل دوم تمدید شد

فیلم نگران نباش عزیزم (نگران نباش عزیزم 2022). امروز کنفرانس خبری این فیلم با حضور عوامل برگزار شد. اما در این کنفرانس خبری چه گذشت؟ در ادامه مرور کوتاهی داشت بر حرف ها و اتفاقات این کنفرانس.

«هری استایلز» بازیگر فیلم (دانکرک 2017) در این فصل جشنواره ها دو فیلم پرطرفدار دارد. «نگران عزیزم عزیزم» اثر «اولیویا وایلد» و «پلیس من من که آن را با اما اما کورین کورین هم بازی است و در جشنواره تورنتو اکران خواهد شد. با وجود کاری این ستاره پاپ در شروع در هالیوود در این نشست که خودش را یک آماتور می داند.

او در خبری «نگران نباش عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم عزیزم، اینه که هیچ ایده ای ندارم که چیکار می کنم، بازیگری و موسیقی کاملاً کاملاً با هم در مغایرت هستن.»

فیلم «نگران نباش عزیزم» داستان زن و به به های های آلیس »و« جک »در 1950 روایت می کند به همراه هم در یک شهرک به ظاهر فوق العاده به نام ویکتوری ویکتوری ویکتوری در کالیفرنیا زندگی. شهرکی که توسط شرکتی که «جک» در آن کار می‌کند ساخته شده است. آلیس کم نگران رازهای آزاد کننده است که ممکن است آن شرکت مخفی نگه شٯاش باشد. استایلز در این فیلم نقش «جک» و «فلورنس پیو» نقش «آلیس» را بازی می کند.

پیو به درگیر بودنش در یک پروژه دیگر به نشست خبری این فیلم اما احتمالاً در ادامه جشنواره به ونیز رسید.

در ابتدا «شابا لباف لباف لباف لباف لباف لباف لباف لباف لباف لباف لباف لباف لباف لباف لباف لباف لباف لباف لباف لباف لباف لباف لباف لباف لباف لباف لباف لباف لباف را را را را را را را را را را را را را را را را را را را بازی بازی بازی بازی بازی بازی بازی بازی بازی بازی بازی بازی بازی بازی کند کند کند کند کند کند اما اما اما اما اما اما اما اما اما” در این به خبرنگاران اجازه سوالن در مورد داده نشد و دلیلش به گفتۀ جشنواره موجود بود جواب این سوالات در اینترنت بوده است. خبر کامل این اتفاقات و بحث ها را می توانید از «شایا لباف خبر اخراج شدنش را تکذیب کرد» مطالعه کنید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا