اخبار روز سینما

سریال Hogwarts Legacy ساخته خواهد شد !

میراث هاگوارتز ساخت سریال Hogwarts Legacy نیز شده است.

پس از انتشار بازی هاگوارتز لگسی ، سروصدای بر دنیای گیم با این صورت گرفت ، وب سایتی نزدیک شرکت برادران وارنر ، از احتمال ساخت بازی هاگوارتز لگسی خبر داد.

ساخت سریال Hogwarts Legacy

در ادامه می‌توانید تصویری از بازی Hogwarts Legacy را ببینید:

احتمال ساخت بازی هاگوارتز لگسی

در تازه‌ترین که از سریال هاگوارتز لگزی به رشد رسیده، برخی از خبرنگاران، علاقه‌مندی‌های شدید شبکه‌های HBO به ساخت بر اساس این دنیا دنیا خبر دادند. وب سایت Giant Freakin’ Robot، پس از این خبر احتمال ساخت سریال میراث هاگوارتز را منتشر کرد، حواشی و شایعات زیادی را برای ساخت این سریال به وجود آورد.

شبکه‌های دقیقی از ساخت سریال و یا از سوی کمپانی برادران وارنر و شبکه‌ی شبکه‌ی HBO بیرونمده، به احتمال زیاد، این سریال ساخته خواهد شد.

ساخت سریال Hogwarts Legacy
احتمال ساخت سریال میراث هاگوارتز

سریال Hogwarts Legacy ساخته خواهد شد !

میراث هاگوارتز همان Hogwarts Legacy، یک ویدئویی به سبک نقش‌آفرینی اکشن جهان باز است داستانش در جادوگری که در اواخر دهه ۱۸۸۰ میلادی روایت می‌شود. این بازی اوالانچه سافت‌ور توسعه یافته و به‌وسیله‌ی گیاهی برادران وارنر منتشر شده است.

این بازی فوریه ۲۰۲۳ برای پلی‌استیشن ۴، ۵، اکس‌باکس وان، سری اکس/اس، و مایکروسافت ویندوز شد. در این ویدئویی، بازیکن می‌تواند شخصیت خود را بسازد و در دنیای جادوگری به گردش بپردازد. این بازی کاملاَ جهان باز و با المان های نقش آفرینی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا