اخبار روز سینما

سریال 1923 برای فصل دوم تمدید شد

نولان از وقوع حادثه هسته‌ای استفاده از جلوه‌های ویژه: «کرستوفر نولان» کارگردان معروف اخیراً با مجلۀ توتال فیلم »مصاحبه ای انجام شده است و در این مصاحبه مصاحبه فاش کرده است که در فیلم جدیدش به نام است. اوپنهایمر (اپنهایمر)

نقش اول فیلم جدید کریستوفر نولان را «کیلین مورفی» بازیگر معروف سریال پیکی بلایندرز (پیکی بلایندرز) بازی می کند که پیش از این چند بار دیگر در فیلم های مختلف تجربه همکاری با نولان ش او در این فیلم نقش «جی رابرت اوپنهایمر» را بازی می کند. اوپنهایمر شخص اول پروژه منهتن ‘می باشد، یعنی پروژه ای که طول جنگ جهانی دوم به ساخت بمب بمب گذاری شد.

کریستوفر همیشه ایجاد صحنه های واقعی را به جلوه های ویژه است، برای مثال او در فیلم تنت (اصل 2020) واقعاً یک بوئینگ ۷۴۷ را منفجر کرد پس ندارد که وقتی بحث به اتمی هم می رسد بخواهد که را به شکل واقعی انجام دهد.

نولان در مصاحبه گفته است: «فکر می‌کنم آزمایش هسته‌ای‌ترین آن بدون جلوه‌های کامپیوتری واقعاً چالش بود، اندور جکسون که سرپرست جلوه‌های بصری من داشت تلاش می‌کرد برای پیدا کردن کن‌ها که بیشتر فیلم بصری رو به انجام بدیم. دینامیک کوانتومی گرفته تا تو خود آرمایشیتی. در نهایت «لس آلاموس» توی «نیومکزیکو» رو پیدا کرد که آب و هوای غیر هم داشت و کلی از چیزایی که این صحنه فیلم لازم لازمه. اما با توجه به شرایط سختی که وجود دارد، جلومون خیلی بزرگی وجود دارد.»

نولان در حرف هایش گفته است: «این پروژه هم نظر وسعت داستان و هم نظر، یکی از برانگیزترین پروژه ها بود که تاحالا کار کردم. اما من تیم فوق العاده ای داشتم. شاید یکم بکشه تا کارمون تموم بشه اما چیزایی که آماده شده رو هم میزارم از چیزایی که تونسته خلق کنـه هیجان زده میشم.»

همچنین از بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش می توانند نام برد از: «امیلی بلانت»، «مت دیمون»، «دابرت داونی جونیور جونیور جونیور جونیور جونیور جونیور جونیور جونیور جونیور جونیور جونیور جونیور جونیور جونیور جونیور جونیور جونیور» جاش هرتنت».

فیلم اوپنهایمر از «یونیورسال پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز تاریخ می پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا