اخبار روز سینما

سریال کمال تبریزی در یک قدمی آنتن!/سریال عیاری از تلویزیون پخش نمی شود!

رئیس مرکز سیمافیلم از 9 سریال جدید برای پخش در سال 1402 نام برد، در همین راستا از آماده شدن سریال کمال تبریزی برای پخش خبر داد و تاکید کرد که سریال عیاری از تلویزیون پخش نخواهد شد.

نشست خبری مهدی نقویان مدیر مرکز سیمافیلم صبح امروز (10 اردیبهشت ماه) با حضور اصحاب رسانه در ساختمان این مرکز برای ارائه مجموعه های جدید تلویزیونی برگزار شد.

نقویان در این دیدار از پخش 9 مجموعه تلویزیونی در سال جاری خبر داد.

طلاق، عاشورا، سرمین مداری، نیکان، زانت، مستوران، سوران، نائله و سنجرخان از جمله سریال هایی هستند که توسط مدیر مرکز سیمافیلم برای پخش در سال 1402 نامگذاری شدند.

به گفته صاحب سیمافیلم، سریال «پاتریا» به زودی پخش می شود.

نقویان در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت سریال کیانوش عیاری – 87 متری، توضیح داد: در خصوص این سریال تصمیماتی که گرفته شده، کنار گذاشتن آنها از تلویزیون است.

به گفته وی، سریال «87 متر» از تلویزیون پخش نمی شود.

رئیس مرکز سیمافیلم تصریح کرد: صداوسیما در حال رایزنی با تریبون ها است و مشکل اصلی بحث مالی است نه محتوا که باید فروخته شود.

نقویان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه قرار است در پروژه های بزرگ و ویژه تلویزیون و رادیو از کدام کارگردانان مشهور سینما استفاده شود؟ وی گفت: سری A ویژه، کارگردانان برجسته می خواهند، اما خط ما به موازات استفاده از کارگردانان جوان در کنار کارگردانان برجسته است. ما به این سیاست توجه داریم. همچنین اگر بر سلبریتی تاکید می کنیم به این معنا نیست که از هنرمندان استفاده نمی شود.

سپس در همین راستا از سریال «پوریایی ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی و «حضرت معصومه» ساخته جواد افشار به عنوان سریال های ساخته شده توسط کارگردانان پیشکسوت و با تجربه یاد کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا