اخبار روز سینما

سریال هفت فصل هری پاتر رسماً سفارش ساخت گرفت

«آنا کندریک» استار مجموعه فیلم های (Pitch Perfect 2012) با ساخت «بازی قرار آشنایی» اولین کارگردانی اش را تجربه خواهد کرد. خود کندریک در این فیلم نقش «شریل بردشاو» را بازی خواهد کرد. این فیلم از روی داستانی واقعی ساخته شده است. بازی قرار آشنایی نام یکی از محبوب ترین برنامه های دهه ۶۰ بود. دختر ها و ها در این برنامه شرکت می و از بین افراد یک نفر را برای قرار عاشقانه انتخاب کردند. در یکی از قسمت های این برنامۀ تلوزیونی شریل بردشاوی در این برنامه شرکت می و «رادنی آلکالا» بانمک و خوش را برای یک قرار عاشقانه انتخاب می کند، کسی که مشخص می کند یک سریال روانی روانی می شود.

آلکالا در ۷۰ به دلیل کشتن شش زن و دختر محکوم شد و در جولای سال در بند اعدامی ها جانش را از دست داد. او به دلیل حضورش در این برنامۀ تلوزیونی معروف به «قاتل بازی قرار آشنایی» بود.

کندریک در بیانیه ای کرد: «از همون لحظه اول این فیلمنامه رو خوندم بدجوری عاشقـش، من بسیار مشتاق بازی در این نقش بودم. به شدت با ، لحن و موضوعات مربوط به این فیلم احساس نزدیکی می کنم همین خاطره وقتی فرصت کارگردانی این برام برام پیش اومد ، سریع قاپیدمـش. انگار اینطور مقدر شده بود.»

«جی دی لیفشیتز»؛ «رافائل مارگولس»؛ «جوی لی» و «میری یون» تهیه کنندگان این فیلم خواهند بود. این فیلم فعلاً در مراحل پیش تولیدش و عوامل در حال حاضر درگیر انتخاب بازیگر برالم فی. فیلمبرداری اصلی این فیلم احتمالاً در ماه اکتبر آغاز خواهد شد.

تامین مالی این فیلم کاملاً توسط شرکت آمریکایی «ای‌ جی‌ سی استودیوز» انجام می‌شود. همه منتظر تا ببینند اولین تجربه کارگردانی آنا کندریک ساله موفقیت آمیز خواهد بود یا.

(یک لطف ساده 2018) ، (تور جهانی Trolls 2020) ، (Stowaway 2021) و (نوئل 2019)

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا