اخبار روز سینما

چالش بزرگ سارا رسول زاده در نقش خواهران دوقولو در فیلم «قهوه ترک»

سارا رسول زاده در سریال «قهوه ترک» دو نقش را بازی کرده است. او در این سریال به عنوان خواهران دوقلو به نام های «ترانه» و «طنین» ظاهر شده است.

به گزارش پی ام آپ، مجموعه تلویزیونی «قهوه ترک» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی محمد شایسته از فردا چهارشنبه 3خردادماه روی پلتفرم فیلم نت کلید می خورد.

سارا رسول زاده که آخرین کارش در شبکه خانگی بازی در سریال خونسرد بود، اولین بار در سال 1394 با سریال اشکنه به مخاطبان معرفی شد و بعدها در سریال نجلا به ایفای نقش پرداخت. تجربه جدید او «قهوه ترکی» و بازی در نقش دو خواهر دوقلو چالش بزرگی برای این بازیگر است.

در این سریال حامد بهداد که پیش از این در فیلم های «هفت دقیقه تا پاییز» و «انتهای خیابان هشتم» با علیرضا امینی همکاری داشت، یکی از نقش های اصلی را بازی می کند.

مجتبی پیرزاده، امیر جعفری، امیر نوروزی و محمد ولی زادگان دیگر بازیگران نقش اول «قهوه ترکی» هستند.

داستان سریال «قهوه ترک» در ترکیه می گذرد و به جز چند صحنه که در ایران فیلمبرداری شده، بقیه سریال در ترکیه فیلمبرداری شده است.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/سریال-علیرضا-امینی-12-خرداد،-چالش-بزرگ-س/#:~:text=سارا رسول زاده در سریال فیلم نت کلید می خورد

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا