اخبار روز سینما

سریال جدید دمت اوزدمیر در نقش یک زن ایرانی (Demet Özdemir)

سریال جدید دمت اوزدمیر در نقش یک زن ایرانی : آماده سازی سریال «اسم من فرح» با بازی دمت اوزدمیر و انگین آکیورک برای کانال FOX ادامد د.

سریال جدید دمت اوزدمیر

در نقش یک زن ایرانی

در سریال «اسم من فرح» نقش (فرح) یک زن ایرانی را بازی می‌کند که خدمتکار یک گروه میاف۴ است. فرح که زنده نگه داشتن پسرش در مبارزه است، شاهد یک می‌شود و همین موضوع زندگی او زیر و رو می‌کند. انگین آکیورک نقش (طاهر) یکی از افراد مافیا و فیرات تانیش نقش (کمیسر محمت) را بازٌ میک.

  • زمان پخش سریال اسم من فرح : هنوز مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش سریال های ترکیه 2023 و 2022 + [ساعت و روز پخش سریال های ترکی]

بازیگران سریال ترکی اسم من فرح

دمت اوزدمیر (Demet Özdemir)

سریال جدید دمت اوزدمیر در نقش یک زن ایرانی

دمت اوزدمیر (به ترکی استانبولی:Demet ozdemir؛ زادۀ ۲۶ فوریه ۱۹۹۲) بازیگر و رقصنده و مدل کشور ترکامیه . او در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل زن و بازیگر ترکیه انتخاب شد.

دمت در 2013 در نقش آیلین در سریال تلویزیونی یه راز بهت می گم گم گم گم گم گم گم گم گم گم گم گم گم گم گم گم گم گم گم می کنم سریال شناخته شده “سعید و شورای” Kurt Seyit ve Sura) ظاهر شود. در این که از شبکه استار تی وی پخش می شود دمت با های معروف ترک مانند کیوانچ تاتلیتوغ فرح زینب عبدلله و فحریه اوجن و بسیاری دیگر همبازی همبازی بود.

بهترین سریال های دیزنی پلاس ترکی +[به همراه معرفی بهترین فیلم ها]

در سال فرصت حضور در یکی از معروف ترین هایش به نام «بوی توت فرنگی» (çilek kokusu) را پیدا کرد و به گزارش پرشین وی نقش آسلی را در مقابل بازیگر معروف یوسف چیم ایفا کرد که نقش بوراک را به او داد. در همین سال در فیلم سینمایی “روی حرفت بمان” (Tut Sözünü) ظاهر شد. سریال جدید دمت اوزدمیر در دیزنی پلاس بود که در شهریور پخش شد.

انگین آکیورک (Engin Akyürek)

بازیگران سریال ترکی اسم من فرح
بازیگران سریال ترکی اسم من فرح

انگین آکیورک زاده ۱۲ اکتبر ۱۹۸۱ در آنکارا) بازیگر اهل ترکیه است. از فیلم‌ها برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن زمان می‌توان به فاطما گل عشق پول سیاه و دختر سفیر اشاره کرد.

انگین آکیورک به دلیل کسب محبوبیتش در مسابقه در سریال داماد خارجی که در سال‌های ۲۰۰۴–۲۰۰۷ از کانال دی می‌شد و تهیه‌کنندگان این سریال یائمور تایلان و دورال‌ایلان بودند، نقش کادیر سادیک اوعلو نقشی کمدی کمدی‌درام را بردارند.

انگین در سال ۲۰۱۹ با سریال sefirin kızı یا ​​دختر سفیر در نقش سانجار افه اوعلو به تلویزیاد ز. نقش مقابل را نسلیهان آتاگول با کاراکتر ناره چلبی کرد سفیر سفیر شبکه شبکه شبکه Star TV پخش و انگین مانند بقیه نقش هایش در این سریال درخشید. او پس از سریال دختر سفیر به آرامش و تا الان در حال تفریح ​​و آرامش است.

فیرات تانیش (Fırat Tanış)

بازیگران سریال ترکی اسم من فرح
بازیگران سریال ترکی اسم من فرح

فیرات تانیش (ترکی استانبولی: Fırat Tanış‎؛ زادهٔ ۵ مهٔ ۱۹۷۵) هنرپیشه اهل ترکیه است. از یا برنامه های تلویزیونی که وی در آن زمان می توانم به روزی روزگاری آناتولی، فرشته سپید، عزیزم، درخت زیتون و کلوپ اشاره کرد.

هنوز زمان پخش سریال اسم من فرح مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید:

سریال جدید دمت اوزدمیر در نقش یک زن ایرانی (Demet Özdemir)

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/سریال-جدید-دمت-اوزدمیر-در-نقش-یک-زن-ایرا/
  • https://rimino ir/blog/سریال-جدید-دمت-اوزدمیر-در-نقش-یک-زن-ایرا/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا