اخبار روز سینما

سریال جدید تیلور شریدان با عنوان Lioness پیوست

تیلور سوئیف ادی ردمین از تجربه بد اولین دیدارشان می‌گویند: «تیلور سوئیفت» یکی از بهترین استارگان موسیقی پاپ جهان باشد، به خصوص بعد از آخرین آلبومش به نام نام نام نام نام به به به به به به به به به به به به به به به به به به به به به ” تا به حال در چند فیلم ایفای نقش کرده است. این خواننده داستان روزی که برای تست بازیگری یکی از بزرگترین فیلم های یعنی بینوایان رفته است را فاش کرده است. به علاوه سوئیفت «ادی ردمین ردمین ردمین ردمین ردمین ردمین ردمین ردمین ردمین ردمین ردمین ردمین ردمین ردمین ردمین ردمین ردمین ردمین ردمین.

جدیداً هم تیلور سوئیفت و هم ادی ردمین در «برنامه گراهام نورتون» حضور یافتند. ردمین برای معرفی فیلم جدیدش یعنی پرستار خوب (پرستار خوب 2022) و سوئیفت معرفی آلبوم جدیدش و در برنامه درمورد روز تست فیلم بینوایان نیز کردند.

سوئیفت گفت: کلاً من برای دو نقش در نظر گرفته شده بودم. از یه شبیه به «کوزت» بودم و از هم صدای مناسبی که برای شخصیت آپونین »می خواستن رو داشتم. برای همین به نظر می رسد آنجا شرایط خوبی دارم، اما این شرایط خوب زیاد طول نکشید. هیچ کدوم از نقش ها رو نگرفتم.”

دلایلی که در صحبت هایش گفت اون موفق نشد هیچ کدام از این ها را برای خودش بکند و نهایت نقش کوزت توسط آماندا سایفرد سایفرد سایفرد سایفرد سایفرد سایفرد سایفرد سایفرد سایفرد سایفرد سایفرد سایفرد نهایت نهایت

شخصیت هم و هم کوزت در این فیلم رابطه نزدیک با ماریو به همین دلیل هم بود که این دو با هم تست کردند. به نظر می رسد که سوئیفت به شدت دوست داشته باشد که در فیلمی با ردمین بازی کند؛ او حتی در جایی گفته است که او بازیگر مورد علاقه اش است.

سوئیفت در حرف هایش می گوید که در تست او را در خیابانی قرار داده اند و دندان هایش هم قهوه ای کرده اند. و بعد گفت: من گفتم حتماً می خواید بعد از اینکه ادی ردمین رو دیدم گریمم کنید. اما نه، اونا من رو شبیه به مرده ها کردن و این دیدار برای تبدیل شدن به کابوس شد. وقتی که ادی را دیدم دهنم رو برای حرف زدن باز هم نکردم.»

و بعد از ردمین هم فاش کرد که او هم برای این تست استرس داشت، اما به دلیلی کاملاً متفاوت است. اون گفت: «فکر می کردم باید فقط جلوی هم آواز بخونیم و نمی دونستم باید همدمیگه رو ت. یادمه که پیتزا و نون سیر خورده بود به تنها چیزی که می‌گفت اون لحظه فکر می‌کرد این بود که اون داره بغلـم جونده باید بازی کنم و احساساتی بشم و اینا همه بود که دهنم بوی سیر می‌کرد.

هر دوی هر چند که حتی قبل از هم آدم های موفقی بودند بعد از آن سال آن ها به موفقیت های بزرگتری دست پیدا کردند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا