اخبار ورزشی

نبیل باهویی مهاجم خارجی در لیست مازاد پرسولیس!

در سال های اخیر تیم پرسپولیس تلاش کرد مهاجمان خارجی جذب کند اما موفق نشد.

به نظر می رسد خرید مهاجم خارجی به پرسپولیس نمی رسد و آخرین انتقال خارجی این تیم در این پست نیز به سرنوشت قبلی ها دچار شد.

به گزارش ریمینو به نقل از “ورزش سه”، پرسپولیس در سال های اخیر تمام تلاش خود را برای جذب مهاجمان خارجی انجام داده و هر بار دست خالی بازار را ترک کرده است. سرنوشت مهاجمان خارجی جذب شده توسط قرمزها در سال های اخیر نه با آمار و نه سابقه کار تایید می شود. نه بودیمیر، نه استوکس و البته نه لوکادیا و حالا نبیل باهویی!

هر کدام به دلایل فنی یا انضباطی از این تیم جدا شدند و بزرگترین نقطه ضعف سرخ پوشان در فصول اخیر تمایل دیرینه هواداران این تیم برای انتقال مهاجمی با عملکرد ثابت و گلزن بوده است.

بازیکن نهایی برای تکمیل این لیست نبیل باهویی است. مهاجم سوئدی و جنجالی قرمزها; چرا بحث برانگیز؟ چرا که او مهاجمی بود که با مخالفت کادر فنی وقت (یحیی گل محمدی) مواجه شد و با مسئولیت رضا درویش قراردادش را امضا کرد و پیراهن قرمز را بر تن کرد.

مشکلی که باعث شد یحیی گل محمدی رسما به این اتفاق عجیب واکنش نشان دهد و حتی علیه مدیریت باشگاه و انتقال بدون درخواست او صحبت کند.

نبیل، اما این مهاجم نبود که قرمزها به دنبال او بودند. بازیکنی که نیمی از فصل حضورش در پرسپولیس را تنها با یک گل و مصدومیت های پیاپی به پایان رساند و حالا گفته می شود با این تیم به خط پایان رسیده است. شاید قرمزها تا این لحظه برای اعلام رسمی این مشکل تردید داشتند، اما این انتظار بود که امید آنها را برای مبادله و البته تلاش برای یافتن راهی برای پایان دادن به همکاری با کمترین آسیب، از بین برد.

نبیل باهویی مهاجم سوئدی که در سمت شخصی بزرگترین افتخار خود را به عنوان هم تیمی با زلاتان ابراهیموویچ به اشتراک گذاشت، حالا باید منتظر مراحل پایانی توافق برای پایان همکاری با پرسپولیس باشد. اتفاقی که باعث می شود جای خالی دیگری در فهرست این تیم ایجاد شود.

در این زمینه گفته می شود پرسپولیس که سهمیه خارجی اش هم اکنون با حضور وحدت حنان اف، شهاب زاهدی، محمدحسین کنعانی زادگان، نبیل باهویی و عبدالکریم حسن در اختیار دارد، ضمن توافق با این مهاجم سوئدی، به دنبال گزینه دیگری خواهد بود. و اینگونه است که مهاجم 270 هزار دلاری قرمزها با یک گل، پیراهن شماره 70 را از تن خواهد کرد. پیراهنی که پیش از این علی علیپور و شهریار مغانلو پوشیده بودند.

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا