اخبار ورزشی

انتظارها به پایان رسید/ طبق گفته باشگاه استقلال سرمربی جدید مشخص شد!

حجت کریمی درباره آخرین اقدامات باشگاه استقلال بعد از کناره‌گیری و اخراج ساپینتو صحبت کرد. ریکاردو ساپینتو که بعد از خرابکاری در ایران سراغ تیم می‌گشت، با قبول کردن پیشنها باشگاه قبرسی شایعات بازگشت را به سوی خود بست.

طبق گفته‌های حجت کریمی، درباره وضعیت انتخاب سرمربی جدید استقلال گفت: طی یکی دو روز آینده سرمربی جدید استقلال مشخص می شود. ما گزینه های ایرانی و خارجی داریم.

وی در خصوص اعلام استقلال و درخواست از هواداران برای عدم توجه به نام ها گفت: هیچ یک از نام های خارجی صحیح نیست.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص شکایت ساپینتو گفت: هنوز خبری از این موضوع ندارم. چرا باید شکایت کرد؟

کریمی درباره اینکه ظاهرا ساپینتو می خواهد برای دریافت مطالباتش شکایت کند، توضیح داد: چیزی از دستمزد این مربی باقی نمانده است. حدود 200 هزار دلار بدهکار است که از طریق بانک شهر کار شده و انشالله پرداخت خواهد شد.

انتظارها به پایان رسید/ طبق گفته باشگاه استقلال سرمربی جدید مشخص شد!

وی در خصوص امتناع پادوانی از دریافت مطالباتش از استقلال گفت: گفتم امروز فیش پرداختی را روی سایت باشگاه بگذارند تا همه ببینند. آنها هم گفتند استراماچونی را ندادند، اما من گفتم از وقتی که ما آمدیم، دشمنان و شیطنت های قدیم و جدید زیاد داریم. برخی سعی می کنند روی این صندلی بنشینند. ما راه را آماده کرده ایم و هر که می خواهد بیاید جای من بنشیند.

وی در خصوص عدم توافق وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی برای این مجمع گفت: دو وزارتخانه با هم هماهنگ هستند. انشالله مشکلی نیست.

سرمربی استقلال گفت: اگر قرار است مربی خارجی بیاید ابتدا باید به ایران بیاید. مثل رفتن به خارج از کشور برای عقد قرارداد نیست. استقلال باشگاه بزرگی است و مربی خارجی ابتدا باید به ایران بیاید و باشگاه را ببیند. سپس قرارداد امضا می شود. بعداً در مورد ملیت او صحبت خواهیم کرد.

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه روز یکشنبه مجمع شرکت می کند، پاسخ داد: نمی دانم. هر قسمتی که باشد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا