اخبار ارز دیجیتال

سردرگمی در بازار ارزهای دیجیتال: بیت کوین به دو شاخه تقسیم می شود!

زمان مطالعه: 2 دقایق

بیت کوین، ارز دیجیتال پیشرو در جهان، ساعاتی پیش با یک تقسیم زنجیره دو بلوکی نادر مواجه شد. این خبر توسط تیم تحقیقاتی BitMEX در توییتر گزارش شده است.
تقسیم زنجیره بیت کوین رویدادی است که در آن دفتر کل دیجیتال که تمام تراکنش های بیت کوین را ثبت می کند به طور موقت به دو زنجیره جداگانه تقسیم می شود. این معمولا به دلیل استخراج همزمان بلوک های جدید اتفاق می افتد. با این حال، وقوع دو رویداد تقسیم بلاک چین برای بیت کوین بسیار نادر است. آخرین باری که چنین رویدادی در نوامبر 2020 در شبکه بیت کوین رخ داد.

با این حال، با توجه به افزایش اخیر بلوک های قدیمی، شکاف زنجیره ای که رخ داد غیرمنتظره نبود. بلوک های قدیمی بلوک هایی هستند که قبلا معتبر تلقی می شدند، اما به دلیل سازماندهی مجدد زنجیره بلوک، دیگر بخشی از زنجیره طولانی تر نیستند. در این مورد خاص، چندین بلوک در ارتفاع 788686 تولید شد. هنگام استخراج بلوک های جدید و ارجاع یکی از این بلوک ها به عنوان بلوک مادر، زنجیره ای که بیشترین وزن را دارد باقی می ماند و بلوک های قدیمی در آن غیرفعال می شوند. برخی از مرورگرهای بلاک چین نیز می توانند بلوک های قدیمی را فراموش کنند. از آنجا که مهر زمانی گزارش شده در یک بلوک بیت کوین به دلیل «قوانین حفاظت از مهر زمانی» الزامات سختگیرانه را برآورده نمی کند.
با وجود نادر بودن تقسیم بلاک چین دوگانه، وقوع این رویداد باعث سردرگمی قابل توجهی در جامعه ارزهای دیجیتال شده است.

در صفحه قیمت های فعلی ارزهای دیجیتال، می توانید قیمت تمام توکن ها و ارزهای دیجیتال را به صورت زنده و لحظه ای مشاهده کنید.

سردرگمی در بازار ارزهای دیجیتال: بیت کوین به دو شاخه تقسیم می شود! اولین بار در Cryptocurrency News. ظاهر شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا