اخبار ورزشی

سردار آزمون با 560 میلیارد تومان راهی مارسی خواهد شد / جزئیات

وقتی زمان نقل و انتقالات فرا می رسد، المپیک مارسی به دنبال جواهری کمیاب در بخش هجومی است. اتفاقی که تابستان گذشته با به خدمت گرفتن الکسیس سانچز به این تیم افتاد. او در 42 بازی 18 گل زد و 3 پاس گل داد و خرید خوبی برای تیم فرانسوی بود.

مارسی در زمستان سعی کرد برای الکسیس سانچز شریک اعتصابی بخرد و گزینه اصلی آنها سردار آزمون بود. این مهاجم ایرانی در نیم فصل روزهای خوبی را در لورکوزن سپری نکرد و آماده بود در زمستان از این تیم جدا شود. عملیات طولانی برای این انتقال انجام شد اما در نهایت رونقی نداشت و مارسی نتوانست آزمون را به خدمت بگیرد.

حتی مهاجم ایرانی اخیرا در مصاحبه خود به این انتقال ناموفق اشاره کرد و گفت: واقعیت این است که انتقال من به مارسی تقریبا 100 درصد بود، می توانم بگویم در آخرین لحظه همه چیز لغو شد، حتی شماره پیراهن من در مارسی به من منتخب داد. “. قبل از این، اما در نهایت در لورکوزن ماندم.

این فوتبالیست 28 ساله در حال حاضر در 32 بازی در تمامی رقابت ها 4 گل و 4 پاس گل به ثبت رسانده است. البته لازم به ذکر است که AO تنها 11 بار در ترکیب اصلی لورکوزن قرار می گیرد که بسیار کم است.

اسپورت بیلد بامداد چهارشنبه گزارش داد با وجود همه این مشکلات، مارسی همچنان علاقه زیادی به او دارد. این نشریه آلمانی فاش کرد که باشگاه فرانسوی همچنان به فکر جذب سردار آزمون است و باید کمی بیش از 10 میلیون یورو برای او بپردازد. این همان چیزی است که بایر لورکوزن هم می خواهد.

بدیهی است باشگاه بایرلورکوزن چندان مخالف فروش سردار آزمون نیست و همین موضوع می تواند به مارسی در روند جذب این مهاجم ایرانی کمک کند. حال باید منتظر ماند و دید که آیا مارسی در نقل و انتقالات زمستانی گذشته به عملیات ناتمام خود پایان می دهد و سردار آزمون بالاخره لباس این تیم را درست می کند یا خیر.

لازم به ذکر است که مارسی فصل ناامید کننده ای را پشت سر گذاشت. آنها در لیگ قهرمانان حذف شدند و حتی جواز حضور در لیگ اروپا را هم کسب نکردند. در لیگ فرانسه با وجود شروع نسبتا خوب، به نظر می رسد این تیم در پایان حتی به مقام دومی دست پیدا کند. در واقع به وضوح مشاهده شد که این تیم فصل گذشته در هجومی دست و پنجه نرم کرد و به نظر می رسد اضافه شدن احتمالی سردار آزمون بتواند بسیاری از این مشکل را حل کند. / روز جدید

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا