اخبار روز سینما

سخنان جنجالی المیرا شریفی مقدم در مورد پلمپ مغازه ها [+ویدیو]

نظر المیرا شریفی مقدم مجری تلویزون جنجالی شد. در ادامه توجه شما را به ویدیویی از سخنان جنجالی المیرا شریفی مقدم در مورد پلمپ مغازه ها جلب می کنیم.

المیرا شریفی مقدم درمورد پلمپ آپال اظهار نظر کرد. این روزها حرف های مجری تلویزیون در مورد پلمپ مجتمع تجاری دست به دست میچرخد. حرف های غوغایی المیرا شریفی مقدم در مورد پلمپ آپال توجهات مردم را به خودش جلب کرد.

با ما همراه باشید برای دیدن ویدیویی از سخنان جنجالی المیرا شریفی مقدم در مورد پلمپ مغازه ها.

فخری نیکزاد گوینده موسیقی گل ها درگذشت [+جزئیات]

سخنان جنجالی المیرا شریفی مقدم در مورد پلمپ مغازه ها

با پلمپ آپال و دیگر مجتمع تحاری ها، مجری تلویزیون به این خبر واکنش نشان داد. واکنش المیرا شریفی مقدم بسیار در رسانه بازتاب داشت. او در مورد خبر گفت: اپال نسبت به دریافت تذکرهای پی در پی، به قوانین عمل نکرده و باعث پلمپ شدن اپال شده است.

افشاگری نیوشا ضیغمی از علت عمل بینی اش برای بار دوم [+ویدیو]

دوتا حالت گفته شده یکی این‌که فروشنده‌های اپال موازین اخلاقی و شرعی را رعای ت نمی‌کنند. و یکی دیگه این‌که مشتری‌های آپال پایبند قوانین پیرامون حجاب است.

خیلی از کسانی که در اونجا هستند، زیاد می کنند و اونجا کار می کنند. مدیریت اپال باید تصمیم بپیره تقابل بین فروشنده و خریدار صورت نگیره و البته باید قوانین را رعایت کنند.

ویدیویی از حرف های المیرا شریفی مقدم در رابطه با پلمپ آپال

ادامه ویدیو سخنان جنجالی مجری:

المیرا شریفی مقدم، گوینده شبکه خبر در سال 1360 در تبریز بدنیا آمده است. وی حدود 7 سال است که با شبکه خبر همکاری علاوه بر این بر این خانم دانشجوی مقدم رشت ه میکروبیولوژی دانشگاه آزاد است.

اقدام جالب یک بلاگر از جواب مثبت [+ویدیو]

او با داود عابدی ازدواج کرده وحاصل این ازدواج دو پسر به نامهای امیر ابوالفضل وام یر ارسلان است. المیرا شریفی مقدم در رابطه با یک سال دوری از کار می گوید :

جالب است فرزند اول من «امیرابو الفضل» 24 فروردین 89 به دنیا آمد. فرزند دومم «امیرارسلان» نیز 14 اسفند همان سال به دنیا آمد. واقعا سخت بود. من یک سال و نیم از کار دور بودم. اما همیشه کنارهم هستند و ما خیالمان راحت است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا