اخبار ورزشی

به هم ریختگی فضای مجازی بخاطر سجده شکر رونالدو!/عکس

سجده شکر رونالدو که همیشه توسط بازیکنان مسلمان انجام می شود بازتاب گسترده ای در بین رسانه های جهان و کاربران توئیتر داشت.

النصر که رقابت سختی با الاتحاد برای قهرمانی دارد، شب گذشته در بازی خانگی مقابل تیم سوم الشباب با 2 گل عقب افتادگی آغازی ناامیدکننده داشت. اما درخشش عبدالرحمن قریب، اندرسون تالیسکا و کریستیانو رونالدو باعث بازگشت زردپوشان و پیروزی شیرین شد.

در این بین فوق ستاره پرتغالی موفق شد کامبک نصر را کامل کند و سومین گل پیروزی تیمش را وارد دروازه الشباب کند و بازیکنان نیمکت نشین را بر آن داشت تا پس از گل کریستین به میدان بروند و شادی کنند.

در شرایطی که تمامی بازیکنان نصر در محاصره فوق ستاره پرتغالی قرار گرفته بودند، ناگهان رونالدو برخاست و به نشانه تشکر به سجده رفت. حرکتی که بازیکنان مسلمان همیشه انجام می دهند و این اقدام فوق ستاره پرتغالی بازتاب گسترده ای در بین کاربران مسلمان و سایت های خبری داشت.

در ادامه نگاهی می اندازیم به گوشه ای از واکنش هزاران کاربر به سجده رونالدو:

تصویری از سجده کریستیانو رونالدو که روزها و هفته ها دنیا را به صحبت می اندازد
تأثیر این صحنه شگفت انگیز بر طرفداران غیر مسلمان در سراسر جهان بسیار زیاد خواهد بود.

سجده شکر رونالدو فضای مجازی را به هم ریخت!

تک تیر
سجده رونالدو
و تلاش بازیکنان
(از خدا می خواهیم که شما را به اسلام هدایت کند)

سجده شکر رونالدو فضای مجازی را به هم ریخت!

سجده رونالدو دلیلی است که او از رفتار مسلمانان در عربستان سعودی با او خوشش می آید. او از چند سال گذشته در همه جا به اسلام احترام گذاشته و در همدردی با فلسطین و کودکان سوری آن را به جهانیان نشان داده است.
امیدواریم خداوند بهترین ورزشکار و تاثیرگذارترین فرد جهان را هدایت کند و چند نفر به او علاقه دارند و رونالدو بتواند اسلام را در بین آنها هدایت کند که بزرگترین خواهد بود.

سجده شکر رونالدو فضای مجازی را به هم ریخت!

اسلام یک دین غریزی است.
سجده و خضوع در برابر خداوند امری طبیعی در خلقت است.
شادی ستارگان جهان با سجده رونالدو نشان دهنده شادی ما و همه مسلمانان خواهد بود.
خدایا سینه رونالدو را برای اسلام بگشا.

سجده شکر رونالدو فضای مجازی را به هم ریخت!

فکر نمی کردم کریستیانو رونالدو باعث شود هواداران حاضر در سکوها به جای Yesssss یا عبارات خاص دیگر در شادی پس از گل، “الله اکبر” بخوانند.

سجده شکر رونالدو فضای مجازی را به هم ریخت!

کریستیانو رونالدو پس از گلزنی مقابل الشباب و کامبک تیمش و تغییر شکست 2-0، مسلمان به سجده رفت. خدایا قلبش را روشن کن و به اسلام هدایتش کن.

سجده شکر رونالدو فضای مجازی را به هم ریخت!

کریستیانو رونالدو با گل ها و تکنیک هایش در زمین چشمگیر ماند. او همچنین به دلیل قد و قامت و ستاره بودن، با واکنش ها، حرکات و عبارات تقلید شده توسط طرفداران و دنبال کنندگان در همه جا، تاثیرگذار باقی می ماند.
شاید سجده رونالدو سرآغاز هدایت او باشد و هیچ چیز با خدا محال نیست.

سجده شکر رونالدو فضای مجازی را به هم ریخت!

برای او سجده، جشن و یا حتی بوسیدن زمین. این تغییری در رفتار کریستیانو رونالدو در عربستان سعودی ایجاد نمی کند. کریستیانو رفتار محترمانه و متواضعی از خود نشان داد که در دوران حضورش در سایر باشگاه ها در او ندیده بودیم. بازیکنان خارجی هستند که حتی در فیفا هم پیدا نمی کنند. آنها به کشورهای عربی می آیند و با همه مثل طلا رفتار می کنند.

سجده شکر رونالدو فضای مجازی را به هم ریخت!

توییت از صفحه TRT، بزرگترین شبکه تلویزیونی ترکیه: کریستیانو رونالدو، فوق ستاره فوتبال، پس از گلزنی به الشباب در لیگ فوتبال عربستان سعودی، به سجده رفت، اقدامی که معمولاً توسط بازیکنان مسلمان پس از گلزنی انجام می شود.

سجده شکر رونالدو فضای مجازی را به هم ریخت!

دیلی میل: کریستیانو رونالدو پس از تکمیل پیروزی 2-0 النصر در برابر الشباب، با تعظیم در برابر جشن معروف خود (Siiiu) از عربستانی ها خوشحال می شود.

سجده شکر رونالدو فضای مجازی را به هم ریخت!

اسکای نیوز عربی: لوکاس اولانداریو از طرفداران قدیمی رونالدو نوشت: کریستیانو رونالدو امروز گل خود را به همان روشی که مسلمانان دعا می کنند جشن گرفت. او به عربستان رفت و عربستان و تمام فرهنگ آن را به جهانیان نشان داد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا