اخبار ورزشی

سجده شکر رونالدو به سبک بازیکنان مسلمان/ فیلم

به گزارش پی ام آپ، در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ فوتبال عربستان، النصر سه شنبه شب به مصاف الشباب رفت و با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد. النصر با اینکه در دقیقه 40 با دو گل از حریف عقب بود پیروز شد اما در دقیقه 15 موفق شد بازگشت مهمی داشته باشد و با 3 گل 3 امتیاز ارزشمند و حیاتی را به دست آورد.

در این دیدار رونالدو به طرز شگفت انگیزی گل سوم و برتری النصر را وارد دروازه الشباب کرد. النصر با این برد 63 امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت. اتحاد با 66 امتیاز در صدر قرار دارد.

از نکات جالب این دیدار شادی گل ویژه و خبرساز کریستیانو رونالدو صاحب 5 توپ طلا بود که CR7 به نشانه قدردانی از سبک بازیکنان مسلمان تعظیم کرد و کاربران بسیاری از کشورهای عربی و اسلامی به اشتراک گذاشتند. خوشحالی بعد از گل چندباره رونالدو در فضای مجازی.

گفتنی است در این بین چند کاربر با به اشتراک گذاشتن سجده رونالدو ابراز امیدواری کرده اند که رونالدو مسلمان شود.

علی العنزی، خبرنگار مطرح عربستانی در توئیتر خود نوشت: خوشحالی بعد از گل پیروزی رونالدو سجده شکر بود. امیدوارم خداوند اسلام را به قلبش هدایت کند. خوشحالی بزرگی انجام داد.

از سوی دیگر کاربران متعدد عربستانی و رسانه‌های معروف عربی با انتشار سجده شکر فوق ستاره پرتغالی بعد از گل پیروزی، ابراز امیدواری کردند دارنده پنج توپ طلای بهترین بازیکن دنیا، در سرزمین وحی به اسلام روی بیاورد.

در زیر نمونه ای از واکنش گسترده به شادی رونالدو را مشاهده می کنید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا