اخبار روز سینما

سث مک‌فارلن و مارتین اسکورسیزی با همدیگر همکاری خواهند کرد

اخیرا گزارش شده است ست مک فارلین و مارتین اسکورسیزی دو خالق بزرگ صنعت سرگرمی در یک پروژه جدید با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

به گزارش فیگار، وب سایت «ددلاین» به نقل از «ست مک فارلین» است. کارگردان سریال Family Guy از طریق بنیاد ست مک فارلین، او با بنیاد فیلم مارتین اسکورسیزی برای تولید اولین بازسازی انیمیشن های کوتاه تاریخی مهم از دهه 1920 تا 1940 همکاری می کند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


همکاری ست مک فارلین و مارتین اسکورسیزی

مک فارلین از همان روزهای اولیه خود متعهد به حفظ و ارج نهادن به این هنر بوده است. او از دوران کودکی، زمانی که طراحی را شروع کرد، شیفته انیمیشن بود. اتاق یکی او فارغ التحصیل دانشکده طراحی انیمیشن رود آیلند است. فیلم The Family Guy مک فارلین امسال بیست و پنجمین سالگرد خود را جشن می گیرد.

مارتین اسکورسیزی

مارتین اسکورسیزی در بیانیه خود گفت:

با تشکر فراوان از ست مک فارلین برای اشتیاق و حمایتش در این ترمیم ها. چه تجربه شگفت انگیزی! وقتی این تصاویر خارق العاده را دیدم که اولین بار در کودکی تجربه کردم، به شکوه سابق آن بازگشتم. واکنش بچه های امروزی را در نظر بگیرید.

مک فارلین می گوید:

کاری که مارتین اسکورسیزی و بنیاد سینمایی‌اش انجام دادند حفظ فیلم‌ها بود. من مفتخرم که در بازسازی اولین سریال انیمیشنی آنها با آنها همکاری کنم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره همکاری ست مک فارلین و مارتین اسکورسیزی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: ضرب الاجل

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا