اخبار ورزشی

ملاقات با پوچتینو و تأثیر آن بر روند تیم چلسی!

به گزارش پی ام آپ، رئال مادرید در حال بررسی استخدام احتمالی بازیکن جدیدی به نام کای هاورتز است. این تصمیم به دلیل جمع شدن جمعیت در مورد وضعیت بنزما گرفته شده است. سفیدها قرارداد پیشنهادی این مهاجم عربستانی را با مبلغی حیرت‌انگیز بالغ بر 400 میلیون یورو دریافت کرده‌اند.

هاورتز در فصل گذشته هفت بار گلزنی کرده است، هرچند به اندازه بنزما نیست و البته خیلی جوانتر است زیرا در این ماه 24 ساله می‌شود. چلسی نیز باید در تابستان چندین بازیکن را بفروشد تا بتواند نقاط ضعف تیم را ترمیم کند، با این حال تصمیم نهایی ممکن است با سرمربی جدید (مائوریسیو پوچتینو) برای چلسی باشد.

به گفته نشریه اسپانیایی مارکا، رئال مادرید به دنبال جانشینی برای بنزما و برنده توپ طلا است. ریچاردسون تاتنهام نیز به عنوان گزینه دیگری پیشنهاد شده است. هاورتز هم‌اکنون با آبی‌ها تا سال 2025 قرارداد دارد و از باشگاه بایر لورکوزن به لندن آمده است .

ملاقات با پوچتینو ممکن است منجر به یک انقلاب بزرگ در تیم چلسی شود، اما باید دید که آیا هاورتز نیز شامل بازیکنانی است که از آبی‌ها جدا می‌شوند یا خیر!

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا