اخبار ورزشی

پیوستن ستاره وستهام به توپچی هاست قطعی شد؟!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، چندین روزنامه انگلیسی به صورت روزانه در قالب یک بسته اطلاعاتی از نقل و انتقالات گرفته تا اخبار حوزه های دیگر به بررسی اخبار ورزشی کشور پرداخته اند.

بسته خبری امروز شنبه 6 خرداد 1402 به شرح زیر است:

دیلی میرر:

* دکلان رایس ستاره وستهام، آماده است تا اعلام کند که تمایل دارد تابستان امسال به آرسنال برود.

* منچستریونایتد از مشکلات و پیچیدگی های خرید هری کین ستاره تاتنهام در این تابستان آگاه است و احتمالاً مراقب مهاجمان دیگر خواهد بود.

* اریک تن‌هاخ، از جیدون سانچو برای موفق شدن در منچستریونایتد، حمایت کرده و اصرار دارد که وینگر انگلیسی در این فصل، “پیشرفت خوبی” داشته است

* پل اسکولز احساس می‌کند که میسون مانت “شدیداً افت کرده است” اما معتقد است که اگر بازیکن چلسی، استمفوردبریج را ترک کند و به اولدترافورد بیابد، از این تصمیم سود می‌برد.

* اریک کانتونا، مهاجم افسانه‌ای منچستریونایتد، با برگزاری یک کنسرت در بریتانیا و اروپا، رسماً وارد حرفه موسیقی شده است.

سان:

* اگر منچستریونایتد نتواند هری کین را جذب کند، نگاه خود را به سایر نفرات لیست خود، متشکل از شش مهاجم، از جمله ویکتور اوسیمن، معطوف خواهد کرد.

* یک ابرکامپیوتر تخمین زده که لستر و لیدز، در کنار ساوتهمپتون از لیگ‌برتر به چمپیونشیپ سقوط خواهند کرد، و این یعنی، اورتون با خوشانسی در پرمرلیگ باقی می‌ماند.

* طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی، انتقال جود بلینگهام به رئال‌مادرید “قریب الوقوع” است.

اتلتیک:

* ادی هاو سرمربی جوان نیوکاسل، از صحبت درمورد برنامه‌هایش برای شرکت در نقل وانتقالات تابستانی، ابایی ندارد، اما خاطرنشان کرد که هر بازیکنی که وارد تیم می‌شود باید “بازیکنی مناسب، در موقعیت مناسب” باشد.

* یورگن کلوپ سرمربی لیورپول اعتراف کرد که فابیو کاروالیو ممکن است در فصل آینده، به تیمی دیگر قرضی داده شود ولی درعین حال، از نگرش و تلاش هافبک جوان تیمش تمجید کرد.

دیلی میل:

* آرسنال در برابر درخواست‌ها برای درج بند آزادسازی در قرارداد جدید بوکایو ساکا مقاومت کرد و در عوض موافقت کرد که قراردادی کوتاه‌تر از آنچه بسیاری از هواداران انتظار داشتند، به مهاجم انگلیسی پیشنهاد بدهد، این بازیکن ۲۱ ساله، ۴ سال دیگر در جمع توپچی‌ها باقی خواهد ماند.

دیلی رکورد:

* آنجه پستکوگلو سرمربی تیم فوتبال سلتیک اسکاتلند اصرار دارد که هدف او فقط کسب سه گانه با این تیم است، این درحالی است که تاتنهام، هم او هم هوپس گافر زیر نظر گرفته تا یکی از آن‌ها را جذب کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا