اخبار روز سینما

ستاره پرطرفدار در شبکه های اجتماعی فیلمساز شد!/ فعالیت جدید “خابی” این بار در صنعت فیلمسازی

«خابی لیم» ستاره شبکه های اجتماعی این روزها در حال ساخت اولین فیلم کوتاه خود است که در جشنواره «تائورمینا» ایتالیا حاضر می شود.

به گزارش هالیوود ریپورتر، خبی لیم که به پرطرفدارترین شخصیت ویدیویی تیک توک تبدیل شده است، در حال گذار از صفحه نمایش کوچک به صفحه بزرگ است.

این شخصیت رسانه اجتماعی ایتالیایی متولد سنگال که در حال حاضر 156.1 میلیون دنبال کننده در TikTok دارد، اولین فیلم کوتاه کارگردانی خود را در جشنواره فیلم Taormina 2023 به نمایش خواهد گذاشت.

«بارت وایسمن» مدیر هنری جشنواره «تائورمینا» به همراه «بلا تورن» بازیگر آمریکایی که فیلم کوتاه خود را با نام «قرمز رنگ کن» را در جشنواره امسال ارائه خواهند کرد، این فیلم را «خابی لیم» نامیده اند. . به عنوان یکی از آثار دعوت شده در بخش «فیلم کوتاه تأثیرگذار» «خابی لیم» این روزها مشغول ساخت فیلم کوتاه خود است که جزئیات آن مشخص نشده است.

‘خابی’ با ویدیوهایش که در آن ترفندهای به اصطلاح پیچیده را مسخره می کند و همین کار را به روشی ساده و بدون گفتن چیزی انجام می دهد به شهرت رسید. در سپتامبر 2021، او به عنوان مهمان ویژه در اولین نمایش فیلم فرانسوی توهمات گمشده خاویر جیانولی در جشنواره فیلم ونیز ظاهر شد.

مدیر جشنواره تائورمینا گفت: ما بسیار هیجان‌زده هستیم که خابی را برای جشنواره به تائورمینا بیاوریم. برای ما ضروری است که همیشه مخاطبان جوان‌تر و شاداب‌تر را از طریق رسانه‌های جدید جذب کنیم. و هواداران ایتالیایی به فستیوال تاریخی ما می روند.

این جشنواره سینمایی که در شهر تائورمینا برگزار می شود، تاکنون میزبان چند فیلم مطرح جهان از جمله «زندگی شیرین» ساخته «فدریکو فلینی»، «برادرزاده های نفرین شده» ساخته «کوئنتین تارانتینو»، «شجاع دل» ساخته شده است. «مل گیبسون» و «پدرخوانده» ساخته «فرانسیس فورد کاپولا» بود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا