اخبار ورزشی

حساسیت ستاره استقلال به جام حذفی!

بدون شک باید عنوان بهترین بازیکن فصل استقلال را به مهدی قائدی بدهیم. ستاره ای که پس از یک فصل ناموفق در فوتبال امارات به تیم سابقش بازگشت تا با این تیم قهرمانی را تجربه کند اما نه تنها این اتفاق برای قائدی در استقلال نیفتاد بلکه توانست تیم فصل آخر خود را به قهرمانی برساند. قهرمانی فوتبال امارات پس از سال ها. .

قائدی در این فصل 12 گل برای استقلال به ثمر رسانده و در لیگ برتر تنها با یک گل از آقای گلی فاصله داشت. قائدی در اولین سال حضورش در استقلال اگرچه با این تیم قهرمان جام حذفی شد اما جایی در تیم وینیفرد شفر نداشت و حتی در ترکیب 18 نفره بازی فینال قرار نگرفت.

سال بعد با رفتن شفر و آمدن استراماچونی، ورق برای باشو برگشت و او و شیخ دیابات زوج طلایی را برای استقلال تشکیل دادند تا بعد از مدت ها غیبت در لیگ، صدرنشین جدول شوند.

در همان فصل آبی ها به فینال جام حذفی رسیدند اما شکست عجیب مقابل تراکتور با وجود درخشش مهدی قائدی در آن بازی، جامی را از او و تیمش ربود.

فصل بعد هم همین سناریو تکرار شد. استقلال لیگ را از دست داد و فینالیست جام حذفی شد اما از فولاد جواد نکونام شکست خورد تا باز هم دست مهدی به جام نرسد.

مهدی امسال با وجود درخشش فوق العاده اش در پیراهن استقلال هنوز جامی را کسب نکرده است. بعد از اینکه قائدی و استقلال نتوانستند قهرمان لیگ شوند، امید این فوق ستاره به فینال جام حذفی بود که به بدترین شکل ممکن برای قائدی و استقلال به پایان رسید.

به نظر می رسد ستاره آبی در این فصل به کسب جام ها حساسیت دارد و با وجود درخشش فردی موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا