اخبار ورزشی

ساکت: امیدواریم در گروهی که هستیم، بازی جوانمردانه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، تیم های هندبال ایران سپاهان و الکاظمه کویت از ساعت 18:00 امروز – جمعه 12 خرداد – داخل آخرین روز دوم بیست و پنجمین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا هندبال مردان (2023) در سالن 25 آبان با هم بازی داشتند. این دیدار با نتیجه 30 بر 28 به سود سپاهان به پایان برسد.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در نشست با خبرنگاران در خصوص مسابقات جام باشگاه های هندبال آسیا گفت: از بازیکنان و کادر فنی تیم هندبال که پس از چند روز قهرمانی در لیگ برتر به عنوان قهرمانی لیگ برتر تشکر می کنیم. یکی از نمایندگان ایران در این مسابقات حضور داشت.

وی ادامه داد: زمان بسیار کمی برای ریکاوری و آماده سازی بازیکنان داشتیم، برخی از تیم های شرکت کننده چند ملیتی هستند.

ساکت تصریح کرد: از فدراسیون هندبال هم تشکر می کنم که بعد از 19 سال برای میزبانی ایران اسلامی و شهر اصفهان تلاش کرد. مجموعه استان اصفهان و همه بخش‌ها و نهادهای مختلف بسیج شدند تا یک میزبانی شایسته  برای ایران، اصفهان و سپاهان رقم بزنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: تیم برای ادامه مسابقات آماده است، خوشبختانه شاهد هماهنگی بهتری در تیم هستیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی در پایان گفت: البته تاکید می کنیم که تیم هایی که در گروه ما به مصاف یکدیگر می روند در شرایط سالم و عادلانه به بازی های خود ادامه دهند و امیدواریم شاهد بهترین و سالم ترین رقابت ها باشیم.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا