اخبار ورزشی

جنجال جدید ساپینتو بعد از احضار به کمیته انضباطی!

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی تیم استقلال که دیشب با حرکات رشت خود مورد انتقاد اکثر رسانه ها قرار گرفت.

ریکاردو ساپینتو که همیشه با عصبانیت همه او را می‌شناختند دیشب در دربی ۱۰۱ بازهم خشونت خود را نشان داد که بازتاب زیادی در رسانه ها داشت.

رسانه ها ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال را «باورنکردنی» توصیف کردند. ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال پس از گل تساوی این تیم در فینال جام حذفی در دقیقه 10+90 برکنار شد.

ریکاردو ساپینتو با دریافت کارت قرمز در کنار زمین رفتاری خارج از کنترل داشت و با داوران درگیر شد. وی در ادامه در هنگام خروج از زمین و نزدیک صحنه هواداران پرسپولیس با آنها درگیری شدیدی داشت که منجر به پرتاب بطری و اشیا بین طرفین شد.

کمیته انضباطی فدراسیون به سرمربی استقلال تذکر داد.

به گزارش پی ام آپ، کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد:

در پی تخلفات ریکاردو ساپینتو، مدیر فنی تیم استقلال در دیدار مقابل پرسپولیس در فینال جام حذفی مبنی بر رفتار نادرست با داور مسابقه و تحریک تماشاگران، به اطلاع می رسد که فرد مذکور دفاعیات خود را ارائه خواهد کرد. به صورت کتبی به کمیته ظرف 48 ساعت.

همچنین سایر آرا و احکام مربوط به این مسابقه در مورد سایر افراد به محض دریافت گزارش انضباطی ابلاغ خواهد شد.

ساپینتو خداحافظی کرد

ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی پوشان پس از بازی با پرسپولیس و باخت مقابل پرسپولیس تهران در رختکن از بازیکنان خداحافظی کرد.

تیم فوتبال استقلال تهران در فینال جام حذفی با نتیجه ۲ بر یک مقابل پرسپولیس شکست خورد و از کسب عنوان قهرمانی بازماند.

سرمربی آبی پوشان که به همراه بازیکنانش به رختکن رفته بود از استقلالی ها خداحافظی کرد و به آنها گفت که اگر در ایران بمانم و هدایت استقلال را ادامه بدهم در آینده آنها را خواهم دید اما اگر چنین باشد.

به دلیل اینکه این اتفاق نمی افتد، من از شما خداحافظی می کنم و برای شما آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در تمام زندگی خود موفق و سربلند باشید.

ریکاردو ساپینتو

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا