اخبار روز

سامانه یکپارچه فروش خودرو از فردا باز می شود!

به گفته پی ام آپ، فاز دوم عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از 30 اردیبهشت ماه ماه آغاز و در 9 اردیبهشت ماه به پایان رسید. در این بازه زمانی متقاضیان خرید می کنند ماشین باید حساب بانکی خود را با مبلغ 100 میلیون تومان نامگذاری کنید سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان. آنها به عنوان وکیل فعالیت می کردند.

پس از مسدود شدن این مبلغ، اطلاعات متقاضیان به سامانه یکپارچه بانک های منتخب ارسال شد تا اطلاعات متقاضیان اصلاح شود. پس از انجام اصلاح اطلاعات برای ایجاد پروفایل و انتخاب محصول برای متقاضیان دارای حساب پروکسی از فردا 12 خرداد فعال می شود.

مهدی تقدی، مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در این خصوص گفت: سایت سامانه به آدرس https://esalecar.ir/ از سوم تا دهم خردادماه برای ثبت نام پنج درخواست از خریداران خودرو فعال می شود.

وی افزود: فقط متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آنها از سوی بانک ها به سامانه ارسال می شود، می توانند از تاریخ 12 لغایت 10 خردادماه نسبت به ثبت نام اولیه جهت تشکیل لیست انتظار در سامانه اقدام کنند.

تقدیسی همچنین درباره سهمیه مادران در این دور تصریح کرد: اکنون شرایط برای مادرانی که متقاضی شرکت در طرح های فروش تلفیقی هستند شامل مواردی مانند داشتن دو فرزند یا بیشتر (به شرط اینکه فرزند دوم آنها در 28 آبان 1401 به بعد متولد شده باشد) است. . ) شرایطی مانند داشتن کارت و داشتن 18 سال سن و داشتن ثبت نام در طرح هایی که خودروسازان از روش قرعه کشی استفاده کردند، ملاک نبود و اعمال نمی شود، در طرح های تلفیقی فروش لحاظ نمی شود و اعمال نمی شود; علاوه بر این، فروش یکپارچه در مرحله اول در نظر گرفته نشد.

لیست خودروهای ارائه شده

بر این اساس لیست خودروهای عرضه شده در این دور از طرح فروش یکپارچه به شرح زیر است:

اطلس مدل کوییک جی ایکس کوییک اتوماتیک ساینا اس اتوماتیک کوئیک آر جی ایکس مدل شاهین شاهین اتوماتیک مدل ساینا جی ایکس ساینا اس مدل ساینا جی ایکس

Arizo 6 Pro، Arizo 8 Pro، X55 Pro، X22 Pro Automatic، X22 پرو دنده، آریزو 5 توربو

فردا SX5، فردا T5، سوبا M4

کانکتور S3، کانکتور J4، کانکتور J7

شرایط عمومی متقاضیان

لازم به ذکر است که متقاضیان علاوه بر داشتن حساب نیابتی با اعتبار مورد نیاز، تمامی شرایط را از طرف متقاضی دارا بوده و چنانچه در هر مرحله ای تا زمانی که خودروساز ثبت نام را نهایی نکند، متقاضی مصمم است از ثبت نام خودداری کند. الزامات، ثبت نام شما لغو خواهد شد.

بر این اساس شرایط عمومی مندرج در ماده 4 این بخشنامه تنظیم بازار ماشین سواری در تالار شهر صلاحیت به شرح زیر می باشد.

1. حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18 سال می باشد.

fa 2 داشتن گواهینامه رانندگی معتبر (با تاریخ انقضا) برای خریداران خودرو الزامی است.

3. متقاضیانی که در 48 ماه گذشته در شرکت ها کار کرده اند ایران خودرو و سایپا و طی 24 ماه گذشته از سایر شرکت های خودروسازی در خصوص ثبت یا صدور فاکتور (کلیه روش های فروش سامانه خودروسازان، مبادله کالا و…) اقدام کرده اند، امکان ثبت نام و خرید خودرو را ندارند.

4. متقاضیانی که دارای پلاک فعال هستند نمی توانند اقدام به ثبت نام و خرید خودرو نمایند.

5. نقاط انتقال و حقوق با توجه به خرید خودرو از اشخاص حقیقی (حتی وکالتی) و فروش محموله های خودرو به صورت وکالتی ممنوع می باشد.

6. در غیر این صورت از خودروی خریداری شده احتمال آرامش وجود ندارد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا