اخبار روز سینما

ساعت پخش مینی سریال گرگ از شبکه چهار سیما

به تازگی ساعت پخش مینی سریال گرگ از شبکه چهار صدا و سیما مشخص شد و علاقه‌مندان به آثار درام و جنایی می‌توانن به تماشای آن بپردازند.

این سریال 6 قسمتی محصول سال 2022 از نروژ است که به کارگردانی «سیمن آلسویک» ساخته شده و داستانی نفس‌گیر و پرماجرا را روایت می‌کند. در انتهای متن می‌توانید تاریخ و ساعت پخش سریال گرگ را مشاهده کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


ساعت پخش مینی سریال گرگ

خلاصه داستان گرگ به این شکل است که در منطقه‌ای جنگلی در نروژ، ناپدید شدن ناگهانی پسری نوجوان به نام «دانیل بلست»، وحشت و اضطراب را میان اهالی آن منطقه برپا می‌کند. مردم محلی که شاهد رد پای گرگ‌ها در اطراف محل وقوع حادثه هستند، به سرعت این حیوانات وحشی را عامل قتل دانیل می‌دانند، اما ماجرا به همین سادگی که به نظر می‌رسد، نیست.

«اما استمهر»، متخصص گرگ‌ها که به بررسی محل وقوع جرم می‌پردازد، شواهدی را کشف می‌کند که نشان از وقوع یک جنایت هولناک دارد. او در تحقیقات خود با معمای پیچیده‌ای روبرو می‌شود و ردپاهایی از یک توطئه شوم را دنبال می‌کند.

ساعت پخش مینی سریال گرگ
پوستر مینی سریال گرگ

«جان گانار رایس»، «ایدا الیس بورچ» و «یوناس سراند گراولی» از جمله بازیگران این سریال هستند که به ایفای نقش پرداخته‌اند. گرگ در زمان انتشار خود با استقبال منتقدان و مخاطبان روبرو شد و توانست امتیاز قابل توجه 7 از ۱۰ را از وب‌سایت معتبر IMDB دریافت کند.

این مینی سریال جذاب از شنبه شب، 22 اردیبهشت ماه، ساعت 00:00 بامداد در قالب 6 قسمت متوالی روی آنتن شبکه چهار خواهد رفت و بازپخش آن نیز در ساعت‌های 11 صبح و 18 بعد از ظهر همان روز از این شبکه پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مینی سریال گرگ چیست؟ آیا این سریال را دیده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا