اخبار روز سینما

ساعت پخش سریال سیاه چاله از فیلم نت [+ خلاصه داستان]

ما سعی کردیم در مقاله ساعت پخش سریال سیاه چاله از فیلم نت [+ خلاصه داستان] نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

سیاه چاله عنوان یکی از جدیدترین مجموعه های کمدی، خانوادگی و اجتماعی فیلم ن ت است. در این مطلب به خلاصه داستان، روز و ساعت پخش سریال سیاه چاله می‌پردازیم.

سریال سیاه چاله به کارگردانی حسین نمازی و تهیه‌کنندگی سعید خانی در سال ۱۴۰۱ برای شبکه خانگی فیلم ساخته شده و پخش آن از تاریخ ۱۴۰۲/۲/۱ آغاز شده است.

سریال سیاه چاله 15 قسمت دارد و داستان آن به قلم محمدعلی حسینی و پوریا شجاعی به نگارش درآمده.

در ادامه بیوگرافی کارگردان، اسامی بازیگران و عوامل و نیز تاریخ پخش سریال سیاه چاله را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2023

بهترین سریال های HBO در سال 2023

روز و ساعت پخش سریال سیاه چاله

با توجه به پخش اولین قسمت سریال سیاه چاله در روز جمعه، 1402/2/1 از پلتفرم فیلم نت، می توانم در پاسخ به سوال بینندگان طرفدار مجموعه شبکه های نمایش خانگی که پرسیده بودند. سریال سیاه چاله کی پخش می شود ؟گفت، سریال سیاه چاله جمعه هر هفته ساعت 12:00 ظهر از شبکه نمایش خانگی فیلم نت من تشر خواهد شد.

روز و ساعت پخش سریال سیاه چاله
روز و ساعت پخش سریال سیاه چاله

بازیگران سریال سیاه چاله

در این سریال طنز بازیگران مطرح از جمله های ژاله صامتی، مهران احمدی، شهره سلطانی، الن از حبیبی و حسن پورشیرازی به نقش آفرینی پرداخته اند.

از دیگر هنرمندان سریال سیاه چاله می‌توانم مجید نوروزی، بهرنگ علوی، سعید عطای یان، مهرناز افلاکیان، آیان یاربیگی، سعید نعمتی، ایمان برات پور، میثم رازفر، رحما ن تقی پور، رضا بهبودی، عباس جمشیدی فر، غلامرضا نیکخواه و بیوک میرزایی. را نام برد.

خلاصه داستان سریال سیاه چاله

پس از اطلاع از روز و ساعت پخش سریال سیاه چاله به داستان این مجموعه جدید می‌رویم که روایتگر زندگی خانواده‌های ساده و فقیر است که از سر ناچاری راهی خانه قدیم ی و خارج از شهر پدر خانواده می‌شوند. در این میان از ماجرایی مشخص می‌شوند کـه تصور می‌کنند زندگی‌شان را التیام خـود بکنند، اما وارد چاله‌های بزرگتر می‌شوند.

روز و ساعت پخش سریال سیاه چاله
سریال سیاه چاله کی پخش می شود ؟

در خلاصه داستان سریال آمده است: «همه چیز از خط لوله نفت، در یک خانه قدیمی شروع می شود. اعضای خانه متوجه می‌شوند که لوله‌های نفتی اصلی از زیرزمین خانه‌شان می‌شوند تصمیم به فروش و درآمدزایی از طریق نفت می‌گیرند. اما طولی نمی‌کشد تا به دیره امنیت ملی کشیده می‌شود و در این ماجرا کلی موق عیت کمدی پیش می‌آید.»

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی 2023

بهترین سریال های نتفلیکس 2023

کارگردان سریال سیاه چاله

حسین نمازی در هشتم اسفند ماه سال ۱۳۶۰ در تویسرکان به دنیا آمد. او فیلمسازی را از سیزده سال در انجمن سینمای جوانان ایران با ساخت فیلم کوتاه شر وع کرد.

روز و ساعت پخش سریال سیاه چاله
تاریخ پخش سریال سیاه چاله

فیلم کوتاه نیمه شب حسین نمازی در گروه هنر و تجربه اکران شده است. او فیلم‌های کوتاه دیگری از جمله اتاق گریم، خدایی که در این نزدیکیست، به رنگ آب و عروسی را نیز در کارنامه هنری خود دارد. فیلم سینمایی آپاندیس و سریال حوالی پاییز از شناخته شده‌ترین آثار نمازی هستن د.

نمازی کارشناس ارشد تولید انجمن سینمای جوانان ایران در چند دوره، مدرس فیلمنامه‌نویسی و کارگردانی و عضو هیئت انتخاب و داوری جشنواره فیلم کوتاه نیز بو ده است.

عوامل سریال سیاه چاله

  • کارگردان: حسین نمازی
  • تهیه کننده: سعید خانی
  • نویسندگان: محمدعلی حسینی و پوریا شجاعی
  • مدیر فیلمبرداری: رضا شیبانی
  • تدوینگر: خشایار موحدیان
  • صحنه طراح: سیامک احصائی
  • مدیر تولید: غلامرضا عطاییان
  • طراح لباس: آرام موسوی
  • طراح گریم: امید گلزاده
  • برنامه نویس: علی جودی
  • دستیار اول کارگردان: سعید بیات
  • صدابردار: سید محمود کاشانی
  • صداگذار: حسین ابوالصدق
  • عکاس: امیرعلی نصیری
  • پیج رسمی سریال سیاه چاله: siahchaleh.series@

سوالات متداول

چه کسانی در سریال سیاه چاله نقش آفرینی می‌کنند؟

در سریال سیاه چاله ژاله صامتی، مهران احمدی، شهره سلطانی، الناز حبیبی، حسن پورش یرازی، مجید نوروزی، بهرنگ علوی، سعید عطاییان، مهرناز افلاکیان، آیان یاربیگی، صفر محمدی، سعید نعمتی، ایمان برات پور، میثم رازفر، رحمان تقی. پور، با حضور رضا بهبودی، عباس جمشیدی فر، غلامرضا نیکخواه، رایان بیگی و سعید نعم تی ایفای نقش می‌کنند.

سریال سیاه چاله چند قسمت است؟

این مجموعه در 15 قسمت 45 دقیقه ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در روز و ساعت پخش سریال سیاه چاله چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با پی ام آپلود در میان قرار.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا