اخبار ارز دیجیتال

سازنده اتریوم فروخته شد، بازار سقوط کرد!

زمان مطالعه: 2 دقایق

در 24 ساعت گذشته بازار ارزهای دیجیتال دوباره قرمز شد و شاهد رکود بود. در میان فروش اتریوم (ETH) توسط ویتالیک بوترین و بنیاد اتریوم، به نظر می رسد که معامله گران نیز به دنبال کسب سود خود هستند.
بر اساس داده های بازار، ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته بیش از 2.6 درصد کاهش یافت و به 1.18 تریلیون دلار رسید. در همین حال، قیمت بیت کوین 5 درصد کاهش یافت و به زیر 28500 دلار رسید که البته تا لحظه نگارش این مقاله به محدوده 28950 دلار بازگشته است. قیمت اتریوم نیز به میزان قابل توجهی به زیر سطح 2000 دلار سقوط کرد. آلتکوین پیشرو در بازار در حال حاضر در محدوده قیمتی 1900 دلار معامله می شود. سایر آلتکوین ها نیز کاهش قابل توجهی در ارزش خود داشتند.

طبق داده‌های پلتفرم Coinglass، در 24 ساعت گذشته، بیش از 182 میلیون دلار دارایی ارزهای دیجیتال نیز نقد شده است که بیشترین سفارش مربوط به جفت ارز ETHUSD در صرافی Bitmex به ارزش 7.7 میلیون دلار است.
همانطور که قبلا توسط Crypto News گزارش شده بود، بوترین و بنیاد اتریوم در چند روز گذشته در مجموع 15200 اتریوم فروختند و آن را به صرافی کراکن منتقل کردند. این اقدام احتمالاً عامل اصلی فروش اخیر در بازار ارزهای دیجیتال بوده است. بر اساس گزارش ها، آخرین فروش بزرگ ETH توسط بنیاد اتریوم و بوترین در نوامبر 2021 باعث شد که قیمت این ارز دیجیتال طی 2 ماه 40 درصد کاهش یابد.
برای اینکه بیت کوین از افت بیشتر جلوگیری کند و روند صعودی خود را از سر بگیرد، باید بالای سطح 28400 دلار باقی بماند و سطح 29200 دلار را دوباره به دست آورد.

نوشته خالق اتریوم، بازار سقوط کرد! اولین بار در Cryptocurrency News. ظاهر شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا