اخبار روز

سازمان نظام وظیفه عمومی اطلاعیه جدیدی صادر کرد


سازمان خدمات رسانی فراجا در اطلاعیه ای به کلیه مشمولانی که در تاریخ آماده خدمت هستند اردیبهشت ماه وی ماه 1403 را اعزام به سربازی خواند و از آنان خواست در تاریخ و ساعت در محل و مراکزی که در معرفی نامه قید شده است حاضر شوند.

به گزارش ریمینو به نقل از ایسنا، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه داوطلبانی که در تاریخ مقرر آماده خدمت هستند. اردیبهشت ماه در ماه 1403 دریافت کرده اند باید مراجعه کنند یکی از دفاتر خدمات الکترونیک پلیس (پلیس + 10) معرفی نامه شرکت کنندگان به مراکز آموزشی را اخذ و طبق اطلاعات مندرج در آن اقدام نمایید. این دسته از ذینفعان باید روز شنبه باشند. اردیبهشت ماه در ماه 1403 در زمان و مکان و مراکز اعلام شده در برگه مشمولین واجدین شرایط باید خود را معرفی و به خدمت دوره نیاز اعزام شوند.

در ادامه این اطلاعیه با تاکید بر اینکه «محکومین باید روز آزادی مننژیت و واکسیناسیون مضاعف به همراه داشته باشند»، آمده است: محکومان باید اصل مدارک از قبیل برگه آماده تحویل را داشته باشند. باید فرم مرجع و فرم واکسیناسیون، شناسه ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است: عدم حضور به موقع در زمان و مکان تعیین شده غیبت محسوب می شود و با مشمولان غایب طبق مواد 10 و 58 قانون وظیفه عمومی رفتار خواهد شد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا