اخبار روز سینمافیلم و سریال

ساخت نون خ 5 به دستور رئیس صداوسیما انجام می‌شود!

رئیس صداوسیما دستور ساخت نون خ 5 را صادر کرد. 1403

 

مهدی فرجی تهیه کننده سریال نون خ در عنوان خبری شده است که مهدی جبلی رئیس صداوسیما شخصاً دستور می دهد ساختن نون خ 5 را صادر کرده است. شاید بتوان نون را بهترین و جدی ترین جایگزین پایتخت دانست که در سال های گذشته از پخش شده است. این سریال جذابی است که می‌تواند مخاطب را ساعت‌ها سرگرم کند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2023 ; معرفی سریال‌های ۲۰۲۳ برای تمام سلیقه‌ها

ساخت نون خ 5 با دستور رئیس صداوسیما آغاز خواهد شد

مهدی فرجی با تشکر از حمایت‌های رئیس صدا و سیما به این اشاره آقای جبلی جبلی نونخ 55 را در نوروز 1431103 سفارش دادند و دستور دادند که قومیت‌ها باید خیلی بیشتر از اینها اینها دیده شوند. به گزارش پی ام آپلود نقل از تسنیم، مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال نون نون خ خ در ابتدای ابتدایی خ صحبت‌هایش نون خ نون خ

سال ۱۳۹۷ می‌خواستیم سریال را شروع کنیم و آقای را برای کارگردانی دعوت فکر نمی‌کنم به کاری قومیتی، بومی و ملی ایرانی برسیم. آقاخانی پیشنهاد ما را قبول کرد گفت بهتر است را به سمت یکی از قومیت‌ها و اگر لهجه و لباس و مشخصی برای داشتن کار شیرین‌تر می‌شود. چون خود او کُرد بود پیشنهادش پرداخت به همین قومیت بود.

ساخت نون خ 5 به دستور رئیس صداوسیما

وی افزود: «وقتی با معاون وقت سیما آقای میرباقری این موضوع را نمی پذیرفتند و می گفتند کار در قومیتی زیاد است که ممکن است مشکلات و معضلاتی به بیاید و گرفتاری هایی برای رسانه ملی ایجاد شود، بنابراین به سمت چپ کار دیگری می شود. ولی هرچه فکر کردم به نتیجه ای نرسیدم و هم گفت اگر کارمیتی نباشد به ساخت آن ندارم.»

مدیر سابق شبکه 1 بیان شد:

دوباره با سیما و آقای زین العابدین مدیر وقت یک که خیلی آن زمان به ما کرد قرار گذاشتیم و در با این شرط که قبل از پخش سریال را ببینند با ساخت آن آن درخواست. قومیت ها یکی از خطوط قرمز رسانه ملی است و بسیار زیاد دارد. خداراشکر وقتی کار را دیدند مشکلی نبود.

اقوام کرد «نون خ» را خیلی دوست دارند

فرجی با بیان به مرور شخصیت‌های قصه‌های شناخته شده و سریال در بین پذیرفته شده است، کرد: «به ویژه کار را دوست دارند و باعث می‌شود ما با خیالی خیال کار کنیم همیشه مراقب ظرافت‌های سریال هستیم تا خدایی خدایی خدایی رنجشی رنجشی نمی‌شود. .»

وی در پاسخ به این سؤال که «نون خ» چگونه به فصل چهارم رسید و ماندگار شد، توضیح داد:

مطمئناً این فصل اول را ما ساختیم ولی بعد با عصرار و درخواست مردم از رسانه ملی به ثمر رسید. وقتی ساخت اول بودیم هم آقای آقاخانی می گفت کاری است که حتماً فصل های بعدی می رسد و از ابتدا چنین پیش بینی می کرد. من در دوران بر شبکه یک تجربه ساخت «پایتخت» را هم می‌دانستم کارهای قومیتی اگر زبان طنز و ساخته شده حتما مورد اقبال مردم قرار گیرد.

تهیه کننده «نون خ» درباره پرداخت به روز از جمعيت و فرزندآوري بيان كرد: «موضوعي كه چهارم انتخاب شد يكي از كشورها و جمعيت‌هاي مورد بحث در كشور به شدت كاهش يافته و كشور به سمت پيري پيري مي‌رود مي‌رود مي‌رود. آینده است، برای همان محور اصلی ما قرار گرفت و پیرامون آن ماجراهای دیگری طراحی شد. ما همیشه مسائل سیاسی و اجتماعی کشور را در دل کار می‌بینیم، موضوعات روز به این سریال را و پویا پویا و شاداب می‌کند.»

فرجی با اشاره به اینکه بخش عمده موفقیت «نون خ» به جستجو، شناخت او درباره قومیت کرد و آقای نویسنده نویسنده برمی گردد، ادامه داد:

این دو نقش دارند. در کنار این دو عزیز، بازیگران و عوامل پشت صحنه ما هستند. حتی هنروران ما هم کُردند. خود آقاخانی همکارانش در شهرهای مختلف کردنشین تست بازیگری، صدها نفر فیلم و از بین آنها بازیگرانی شدند که خیلی از آنها برای اولین بار در جلوی دوربین آمده بودند.

ساخت نون خ 5 با دستور رئیس صداوسیما آغاز خواهد شد
ساختن نون خ 5

تهیه کننده «نون خ» درباره میزان مشارکتی که در سریال دارد، بیان کرد: «خاصیت اینگونه است از متن ابتدایی در کنار نویسنده و کارگردان هستم و در مرحله تولید و تدوین هم حضور دارم و این به خاطر خاطر آقای آقاخانی است. به من دارد و می گوید شناخت از رسانه و ضوابط خیلی خیلی است و حضور دارد به کمک می کند بنابراین من در همه مراحل دوشادوش دوستان دوستان.

نون خ خیلی از جذابیتش را مدیون فرهنگ جذاب و غنی کرد است

وی با اشاره به موسیقی سریال توضیح داد:

در قومیت کرد، ما زبان، لباس و موسیقی به فرد داریم و تلاش می کنیم از همه اینها اس. نون خ بسیار جذابیتش را مدیون غنی بودن و فرهنگ قومیت کرد که به سریال تسرّی پیدا می‌کند و شنیدن صدای خوانندگان برای مردم خیلی جذاب جذاب بود.

فرجی همچنین درباره سختی های ساخت تیتراژ این مجموعه گفت: «تیتراژ سریال نون خ خ خ خ خ خ خ خ چند هفته تصویربرداری داشته و از مناطق زیبا و چشم کردنشین کردنشین کشور فیلم گرفته شده. هربار زیبایی‌های، ۶ استان کشوری که رد پایی عزیزان ما را در آن داشته باشد، در فیلمبرداری می‌کنیم و در تیتراژ نمایش می‌دهیم. ما این بخش از کار را هم سرسری نمی‌گیریم و آقاخانی روی تیتراژ هم‌گیری می‌کند.»

پیمان جبلی «نون خ۵» را برای نوروز 1403 سفارش داده است

وی با بیان اینکه کار با قومیت‌ها می‌تواند دلنشین باشد و موفقیت کار را تضمین کند کد کن کد کن د

جا دارد از جبلي رئيس سازمان تشكر كنم كه براي اين فصل نونخ به پخش مي‌شود. باید خیلی بیشتر از این دیده شوند.

وی با توجه به میزان حضور تعداد زیادی از شخصیت هایی که سریال می بینیم به استقبال می رود، در پاسخ به سوال مجری که آیا مادر شما در ایام نوروز نوروز به رحمت خدا رفتند و مادر دو بودند، بیننده بیننده نون بودند، اظهار کرد: : «بله. مادر طرفدار پرو پا قرص کارهای من به ویژه «نون خ» بودند و نظرات ایشان برای من هم خمیلی. او همیشه دعاگوی ما بودند و درباره زمان پخش سریال و قصه از من سوال می‌پرسیدند.»

ساخت نون خ 5 با دستور رئیس صداوسیما آغاز خواهد شد
ساختن نون خ 5

فرجی در پایان در خصوص ویژگی های «نون خ۵» توضیح داد:

روی کار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آقای آقاخانی رکن مهم و جدّی و ستون خیمه نون خ هستند و حتماً حضور خواهند داشت. از بین شخصیت ها هم به نور الدین بیشتر از همه علاقه دارم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ساختن نون خ 5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با پی ام آپلود در میان قرار.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا