اخبار روز سینما

ساخت فیلم های بیشتر با اقتباس از بازی های رایانه ای ; آثار سینمایی جذابی ساخته خواهد شد

بعد از برادران سوپر ماریو که در بین مخاطبان سر و صدای زیادی به پا کرده، امروز ساخت فیلم های بیشتر با اقتباس از بازی های رایانه ای مطرح شده است.

پس از موفقیت برادران سوپرماریو در گیشه سینماهای جهان، نینتندو تصمیم دارد بازای〉 تجری〉 مجیدری را در قالب فیلم آورده و منتشر کند. در واقع ساخت فیلم های بیشتر با اقتباس از بازی های رایانه ای خبر جدید نینتندو می

برادران سوپر ماریو یک فیلم پویانمایی رایانه‌های فانتزی می‌باشد که در سال 2023 منشدرٳ شدر سال ر اساس فرنچایز بازی‌های ویدئویی ماریو از نینتندو ساخته شده است.

این سومین فیلم سینمایی ساخته شده از فرنچایز ماریو است و توسط ایلومینیشن، یوھ رز و نینتندو تولید و توسط یونیورسال توزیع شده است. اولین فیلم در قالب انیمه در سال 1986 در ژاپن، و فیلم دوم در قالب لایو اکشن در 1993 مرنتش.

این فیلم به داستان پیدایش برادران ماریو و لوئیجی، دو لوله‌کش ایتالیایییر، آمریه‌ای است که به دنیای دیگری منتقل شده و درگیر نبردی بین ماشروم کینگدام به رهبری پرن‌و یک پ وپا به رهبری باوزر می‌شوند.

ساخت فیلم های بیشتر با اقتباس از بازی های رایانه ای

آثار سینمایی جذابی ساخته خواهد شد

فیلم هایی با اقتباس از بازی های رایانه ای

ناکامی فیلم برادران سوپر ماریو باعث شد نینتندو سال‌ها فکر کردند که فیلم از را فراموش کنم اما اکنون موفقیت این بازی را دارد که به فروش‌ترین اقتباس سیا مای ویدیویی بدل شده است باعث شد نگاه نینتندو تغییر کند.

اما برادرهای برادران سوپر ماریو موفق تا با فروش در سینمای جهان بالاتر از فیلم‌ر سال 2016 و پوکمون، کارآگاه پیکچو در سال 2019 قرار گرفتن و عنوان پرفروش‌ترین فیلم اقز ایا زی ویدیویی در تاریخ را از آن خود کند.

این فیلم که در سایت IMDB امتیاز 7.4 و در سایت راتن تومیتوز امتیاز 59 از 100 درصد را کرسب 5 کسب کسب 5 یشگی جک بلک، آنا تیلور جوی، کریس پرت و چارلز مارتینت ساخته شده است.

در حالی که این انیمیشن با بودجه 100 میلیون دلاری ساخته شده است فروش آرن از 749 میهل فراتر رفته است. باین اثر آن طرفدار پیدا کرده است که سازندگان این فیلم از همین حالا پیشنهاد بایای دنباله‌هایی را برای این انیمیشن موفق ارائه کرده و حتی احتمال ساخته شدن اقتباس یاز یاسی از جمله افسانه زلدا مطرح شده است.

بعد از موفقیت برادران سوپر ماریو ساخت فیلم های بازی های رایانه ای بار دیگم مترجم 4د وتو خالق ماریو در نینتندو در مصاحبه با نشریه ژاپنی گفته است سختی وجوارد بیشتر در راه است و با شخصیت های شخصیت های بازی های این فیلم ها و انیمیشن های شرکتی. ساخته می شود.

با این حال وی بیشتر توضیح می دهد که کدامیک از بازی های نینتندو می توانند وانل سی بعدی باشند، چیزی که بیان نشده است اما ممکن است داد که دانکی کونگ، لویشیج تار فاکس و حتی افسانه زلدا فیلم های بعدی آن هستند که ساخته می شوند.

کریس ملداندری سیستم ایلومیشن که سازنده این انیمیشن اقتباسی است هم گفت که این راه این همکاری است اما هنوز چیزی برای اعلام کردن در آینده نزدیک وجود ندارد و اکانت ریو است.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا