اخبار روز سینما

ساخت سریال Twilight تایید شد

ما سعی کردیم در مقاله ساخت سریال Twilight تایید شد
نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

لاینزگیت ساخت سریال Twilight را تائید کرد. این شرکت برای ساخت سریال بر اساس رمان‌های توایلایت، نویسنده‌ای استفاده کرده است.

به گزارش هالیودریپورتر، سریالی رمان‌های استفان مایر در مراحل اولیه ساخرت قارد قارد. سیند دالی که در گذشته نویسندگی آثاری چون سریال Tell Me Lies، سریال The Walking Dead: World Beyond، سریال Raised by Wolves Genticist Agentecs’ Dirks، سریال cy و سریال The Get Down را برعهده داشته است، قرار است فیلمنامه باشد. سریال گرگ و میش را بنویسد.

بیشتر بخوانید: ساخت سریال سونیک برای شبکه پارامونت تایید شد

ساخت سریال Twilight تایید شد

طبق اخبار منتشر شده، دالی در حال کار با بخش تلویزیونی لاینزگیت است تا در ادامه مشخه مشخه سریال چه نوع برداشتی از رمان‌های مایر خواهد بود؛ آیا یک تغییر رمان‌های اصلی است یا اینکه داستان دیگری را در دنیای رمان‌های رمان‌های دنبال کرد. سریال توایلایت هنوز در مراحل ابتدایی خود بوده و بنابراین همچنان شبکه یا سرویس استریمی حق خخش حق حق خخش تیار نگرفته است. زیرا منابع نزدیک می‌گویند استودیو تصمیم سازنده دارد تا پیش از اینکه حقوق حقوش پخانش ذار کند، توسعه پروژه را رهبری کند.

هنوز جدول زمانبندی مشخصه برای زمان ارائه سریال گرگ و میش به احتمال احتمالی اعلام نشده است. منابع نزدیک به سریال می‌گویند که انتظار می‌رود مایر، نویسنده رمان‌ها در الب اقتد یونی نقش داشته باشد. پیش از این ۵ فیلم Twilight در مجموعه با بازی کریستن استوارت و رابرت پتینسون بیرش از زلیہ.ر گیشه جهانی فروش کرده بود. گرگ و میش نقدهای یفی را دریافت کردند.

Twilight Twilight Twilight عملکرد بهتری در این زمینه داشته باشید. مدتی پیش نیز ساخت سریال هری پاتر برای شبکه مکس تاید شد و به مدت کوتاهی حالا اخبار ساخت سریال Twilight منتشر شد که پیش از این صحبت‌های احتمالی ساخت اسپین‌آفی تلویزیونی آن را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره ساخت سریال Twilight چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با پی ام آپلود در میان قرار.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا