اخبار روز سینما

ساخت سریال سونیک برای شبکه پارامونت تایید شد

ما سعی کردیم در مقاله ساخت سریال سونیک برای شبکه پارامونت تایید شد
نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

پارامونت ضمن انتشار یک تصویر از آغاز مراحل اولیه ساخت سریال سونیک با نام Knuckles با صداپیگی ادریس البا و مشخص اعلام فهرست بازیگران خبر داده است.

پیش از نمایش عمومی فیلم Sonic the Hedgehog 2 پارامونت از قصد خود برای ساخت سریال اسپینآف سونیک شخصیت ناکلز به‌طور رسمی خبر داده بود. هماکنون نیز جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبرداری سریال اسریال اســ نیک شروع شده است. درحال‌حاضر طبق گزارش مراحل مراحل فیلمبرداری و ساخت سریال سونیک Sonic the Hedgehog ت اول یا پایلوت (آزمایشی) سریال ناکلز را ایفا خواهد کرد.

Popstar: Never Stop Never Stopping به کارگردانی یک قزمت سریال بند انگشت خواهد پرداخت. سریال ناکلز جهت پخش از شبکه پارامونت پلاس در حال فیلمبرداری است. همچنین فیلم Sonic the Hedgehog 3 نیز در تاریخ 20 دسامبر 2024 (30 آذر 1403) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ساخت سریال هری پاتر توسط HBO Max رسما تایید شد [+جزئیات داستان و بازیگران]

ساخت سریال سونیک برای شبکه پارامونت پلاس

در تصویری که از این سریال منتشر شده صرفاً کلاکت روز اول فیلمبرداری با یک کلاه دیدو. همچنین اعلام قبلی، ادریس البا بهمنظور صداپیشگی شخصیت ناکلز Knuckles Knuckles ت. در همین راستا بازگشت آدام پالی در نقش وید ویپل و تیکا سومپتر در نقش مدی واچوفسای کلز به احتمال زیاد ناکلز است که ویپل برای دستیابی به شخصیت یک مبارز کمک کند.

روری مک‌کان با سابقه بازی در سریال بازی تاج و تخت، ادی پترسن با سابقه بازی دلم فجVioli بارت با بازی قبلی در سریال The Great، اسکات مسکادی ملقب به کد کدی با بازی قبلی در معلا و سریع و خشن و الی تیلور با بازی قبلی سریال Ted Lasso لیست دیگری از بازیگران سریال Knuckles خواهند بود. Sonic the Hedgehog 2 Sonic the Hedgehog 2 Sonic the Hedgehog 2 را برعهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ساخت سریال سونیک با نام ناکلز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با پی ام آپلود به اشتراک گذاشتن.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا